Mor til en stor og en liten Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Da har jeg vært ute og nesten 900kr på digital el test og progesteronkremen Progesta Care. Brukte denne kremen da jeg ble gravid med sønnen min for 5 år siden, men vet jo ikke om denne kremen hadde noe innvirkning på at jeg ble gravid etter 6mnd prøving..... Noen som har erfaringer med denne? Tenkte nå iallefall å teste den denne gangen også,så får vi se. Den hjelper jo også mot hormonelle svingninger slik som pms, så den er jo nyttig uansett ;-) Ang el testen,så ble jeg så usikker på testene fra billigtester,da den jeg tok igår viste svak strek og jeg tror ikke at det skal kunne vises enda på testen at el kommer. Har el mot helgen,så tror det er for tidlig å teste. Har iallefall fått testa med en cb digital el test nå, og den viste ikke tegn til el. Noen med erfaringer med disse testene?? Hva gjør man ikke for å få disse små vidunderlige spirene i magen sin ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8011891-flere-enn-meg-som-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-hjernevasket-av-pr%C3%B8vingen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå