Gå til innhold

OPP 1 kg på 6 uker !! (mammaen altså!)


Bratsj

Anbefalte innlegg

Jeeez - er jeg eneste kvinne på jorda som legger PÅ meg mens jeg ammer ?

Alle andre går ned i vekt, jeg har faktisk klart kunststykket å gå opp 1 kg siden jeg kom fra sykehuset for 6-7 uker siden.

Skal man ikke forbrenne ca 5-600 ekstra kcal på å fullamme da ?

Nei, nå MÅ jeg ta i et tak nå det gjelder trening da - har 17kg som jeg vil ha av før sommeren....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stoppet opp her.... ikke gått ned noe på snart 2 uker. Men nå har jeg begynt å gå turer så da hjelper det vel snart HÅPER JEG!! Fortsatt 5 - 10 kg jeg vil ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag rasade också 12 kg första veckan efter födsel men sedan julafton har vikten stått still vilket jag tar som ett mycket dåligt tecken.... Nej, mina kilon kommer inte att försvinna av sig själva bara med hjälp av amning som optimisten jag trodde.... :-S Här blir det träning och nyttig mat från och med nu ( måndag... ) så kanske man kommer i sina gamla kläder framåt sommaren,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stoppet opp litt på meg også, men jeg tror det bare er sånn at det kommer til et punkt hvor det stopper opp før man begynner å gå ned igjen... Ville vært rart hvis jeg ikke begynner å gå ned etterhvert... Jeg spiste mye mer i slutten av svangerskapet og nå spiser jeg ikke noe usunt nesten, samtidig som jeg går tur nesten hver dag, mot at jeg var sengeliggende store deler av svangerskapet..

Hvis jeg ikke går ned dette så graver jeg meg ned!!!!! Har 15 kg som skal bort (men har jo brukt 9 mnd på å få det på, så det gjelder å være tålmodig tror jeg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fødselen av førstemann gikk jeg ned alle kg jeg hadde gått opp under sv.skapet

 

MEN

 

jeg gikk gradvis opp i kg under permisjonen. og endte med å gå opp totalt 10kg!!!!! Drit kjedelig.

DEt var nok Almondy sin Dajm kake. Den er supergod men ikke bra hvis man vil ned med vekta :o)

 

Jeg kommer ikke til å gjøre samme feilen en gang til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har oxo gått opp 1kg... så du e ikke den eneste...

mene så e æ alt før gla i snop etter at æ fant ut at simen ikke reagere på nåkka av godisn æ spis....

trur det hadde vær ænklere om han hadde reagert på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeirriterende !

Har hatt på skrittteller de siste dagene, og jeg går runde 10.000 - 12.000 hver dag (to turer til barnehagen pluss en runde med veslemann midt på dag) , det burde jo være bra det ?

Spiser riktignok noe snop hver dag, men skulle tro jeg kunne unne meg det når jeg er så aktiv ?

Tydeligvis ikke...

Blir slanking (mild form) til uka + helsestudio.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at kroppen holder på "flesket" på lår og hofter, men at man ofte begynner å gå ned etter en 2-3 måneder. Så det er ennå håp om å få litt hjelp av amming. Men magemusklene må vi nok greie selv! Her er det ganske slapt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så sprek du er! Skulle tro du tålte litt snop da ja. Kanskje du spiser for lite mat? Slik at kroppen din tviholder på det den får i seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...