Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hvordan holder dere ungen? Mi kaver sånn at hun må ligge på et teppe mens jeg gir flaske. Men føler vi mister litt av nærheten da som amming gir.
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Huff føler hvordan du har det, jeg måtte legge meg i sengen tilslutt å ha han på armen. Kunne ikke sitte i sofan og ha han på armen da bare vred han seg bort! Jeg føler også at vi mistet litt av den nærheten!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har beina i kryss, med en liten pute på kneet. Da ligger han rolig..
-MtG- Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Har han i ammestilling jeg. Bestefaren skulle prøve å gi han flaska i går mens lillegutt lå på fanget hans med hodet på knærne hans og rompa nede ved magen. Da skjønte han ingenting og bare grein på nesa:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 jeg holder i armkroken, faren legger somregel på låra med hodet på knærne liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå