Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei alle sammen! Henrik rakk å bli storebror før 1-års dagen sin! 23 januar ble jeg mamma igjen til Thor Kristian! Men nå er det slutt..... Tror ikke jeg får kommet på Tobias i morgen, skal ta stingene etter keisersnittet på torsdag og jeg kan ikke løfte vogna ut og inn av bilen alene ennå.. Satser på at jeg kommer om 14 dager for å vise fram vidunderet..... (eller peppes neste uke...) Vi snakkes!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 ååååååååååååå.......så flott..men det ble ks ja...jaja..alt er jo bra med dere da..=) det er fint..kom når du er i form da..gleder meg til å se nurket... gratulerer...=)
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer så mye:) Hilsen Ida(Ho full av farge på kroppen og skrap i tryne:)
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer så mye med Thor Kristian:o) Og gratulerer med et års dagen til Henrik som var!! Du får ha lykke til så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå