mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 hei må bare klagei dag også jeg..hihi, begynner å bli vant med mine klager kanskje må bare fortell om dagen igår skjønner jeg skalut i psykiatrisk praksis i uke 10..i 9 uker, bytta gruppe pga tilstanden min. skulll egentlig ha vært i kirurgi. men jeg har fått innvilga et bytte. i den sammenhengen søkte jeg også om tilrettelagt praksis pga gravid og lite lystå reise 10 mil unna familien min, samboer og gutt på 2 år+ ikke komme til en instutisjon som er belastende for meg. denne fikk jeg innvilget før jeg tok juleferie men igår, dro jeg altså tidl fra skolen pga skulle IKKE være med på trekkinga de som hadde fått plass på særskilt grunnlag... stod å laga middag riiger hun som har ansvar for praksis fordelinga og omtrent kjefet huden full fordi jeg ikke har vært på trekkiiga...bla bla at nå hadde jegfått plass langt oppi dalen. da jeg fikk komme til ordet sa jeg at jeg hadde sendt en søknad til henne og fått særskilt tildeling før jul..hæææææ d hadde jeg så vist ikke. tro om jeg begynte å bli redd i tlf, kjente tårene pressa på...skikkelig påstålig. men jeg viste at jeg hadde fått svar å sto på mitt tilslutt fikk jeg henne til å gå inn å sjekke mailen sin. joda etter mange minutter så fant hun de. jah ser her at du har skrevet og at jeg har svart deg, sier hun i andre enden av tlf, sikkert bare jeg osm har tatt juleferie. så nå må jeg vel begynne å lete etter en praksisplass til deg UTI VERDEN-..sier hun da. ingen beklagelse eller noe sukk jeg... hadde trodd jeg skulle fått en plass her i omr..men de er jo pliktig til detta da jeg ska få tildeling på særskilt grunnlag..de er vel oliktige til dette da? vil liksom ikke finne meg ihva som helst..vil ikke til en avd der det feks er mye vold..osv ja klaging..men jeg er j''''''''' forbanna på skolen akkurat nå..eller den dama som ikke kan ha oversikt over sakene sine før hun kommer med beskyldninger. takk for at jeg fikk lufta meg litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå