Gå til innhold

Liten oppdatering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

På oppfordring fra Dolly Duck ( -og eventuelle andre som finner det inspirerende å høre at det går an i en alder av 40 år) her er en liten oppdatering fra meg:

Var på ny ultralyd i dag, og fikk se en liten en på ca 2 cm. Hjertet slo og det var til og med litt aktivitet på den lille! Tenk at man kan se så mye allerede nå! Er kommet til uke 8+4.

Nå er jeg beroliget (igjen) og skal tenke positivt i ukene som kommer.

Ønsker dere masse lykke til alle jentene her inne! Følger spent med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en hyggelig og inspirerende oppdatering.

Hva betyr forresten 8+4?

Er litt forvirret på hvordan man skal telle uker i et svangerskap, trodde man tellet x+2 hvor summen av disse er fra den første dagen i siste menstruasjon?

Skrevet

Såååå kjekt med rapport!

Og enda kjekkere at alt er helt topp!

Håper du fortsetter å slenge inn en liten oppdatering til oss i ny og ne, det er så kjekt å høre når det går bra, og det gir masse håp til oss andre slitere! =)

Stor klem fra tante

Skrevet

Hei Sara66 !

Så herlig det må være å få se den lille og bli beroliget!

Og koselig (og inspirerende) å høre om for oss andre som også har passert 40-streken. Vi drømmer jo om å havne i din situasjon.

Kos deg videre i svangerskapet og oppdater oss gjerne.

Og Alfabeta: 8+4, betyr 8 hele uker på vei, og 4 dager inn i den 9.uka. (det er da 8 uker og 4 dager siden 1.dag i siste mens). Men barnet er jo egentlig ikke så "gammelt", normalt 2 uker mindre dersom syklusen er på 28 dager. Høres kanskje rart ut, at man regner at graviditeten starter før egget er befruktet, men slik er det.

Skrevet

Så flott sara66, det er godt å høe at det går bra med deg. Det er utrolig hva man kan se allerede nå, positiv tenkning gjør godt vet dum, det er bra fokus å ha tror jeg.

Lykke til videre, vi sees på gravid siden etterhvert.

Skrevet

Godt å lese sara !

Kos deg med mirakelet i magen C";)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Jeg håper virkelig det kan være til inspirasjon. Selv ble jeg veldig oppmuntret av å se at andre på min alder fikk det til. Og flere og flere blir det!

Lykke til jenter! Jeg følger med dere, og krysser fingrene. (Kan forsåvidt krysse bena også, jeg... :o)

Skrevet

Så flott sara:)

Bare kos deg og nyt det hele nå..

Og kjempekos at du bryr deg om oss andre og stikker innom.

Masse klemmer.

Skrevet

Vedlig koselig med oppdateringer - vi glemmer jo ikke dere selvom dere "flytter" :-) Så dejlig det må være å se det lille hjerte slå; da kommer dette helt sikkert til å gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...