Gå til innhold

Ny vindunderkur, spis hva du vil, glem trening, og likevel gå ned i vekt!!!!!!


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

HAHA

 

der lurte jeg dere!

unnskyld meg altså, men er dere virkelig så DUMME, og LATE; at dere tror d bare er å sitte på ræva å se på oprah og dr.phil å spise potetgull og godterier, å bli slanke bare fordi dere tar "vindunderslankepiller"???

 

for d første, så fungerer d altså ikke, og for d andre så ødelegger dere både stoffskiftesystemet, lever og nyrer. d går på helsa deres løs!

 

dere må komme dere opp av sofaen, gå en tur, la vær å ta bilen hvis d skal ned på den lokale butikken for å kjøpe en pakke tyggis.

gjør husarbeid, ta et par sit ups.

 

spis sundt, lite og ofte i ukedagene, så kan du spise hva du vil i helgene.

da får forbrenningen en utfordring, samtidig som den balanserer og stabiliserer seg etterhvert.

 

 

jeg var nærmere 80 kg før(!!) og jeg er bare 158 cm(!!!!!)

nå er jeg 53 kg, og d eneste jeg gjør er å holde meg unna sukkerholdige drikker, drikker heller pepsi max og vann.

spiser mye fiber(grove knekkebrød) eple, 1 banan til dagen, fettfattig yoghurt,

en neve ris til middag med litt kylling eller magert svinekjøtt. og grønnsaker . jeg drikker max et glasss melk(skummet) om dagen, og putter gjerne o'boy i.

 

 

med en gang jeg kjenner jeg begyner å bli

sulten så spiser jeg.

 

i helgene bryter jeg i meg alt jeg vil ha av godterier, snacks, potetgull, pizza, tacos nachos, fete sause og hamburgere... d jeg måtte ønske.

søndag og mandag tar jeg et par sit upser for å få litt vedlikehold etter helgen igjen.

 

men man må ikke bli helt fanatisk, har du lyst på en japp på onsdag så tar man en japp på onsdag. d er lov å kose seg=)

man skal ikke tenke at man slanker seg! da funker d ikke

 

jeg har nå holdt vekten min stabil i 2 år!

 

før la jeg på meg kjempefort, men nå har jeg greid å stabilisere forbrenningen min og vekta. og er kjempefornøyd

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra for deg da, at du har funnet en måte å gå ned overflødige kilo og holde deg der. Kanskje du kan finne en lignende kur for å implanetere litt empati i den ellers så egosentriske hjernen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, allesom går på reduktil f.eks. må endre kostholdet sitt samtidig. Det er få som tror de kan spise hva de vil og ikke trene, men de som tror det blir fort varslet om at det ikke fungerer slikt. Trist å se noen forherlige seg på den måten, på andres bekostning. Lett å tråkke andre ned i søla, når du selv har funnet ut din vei å leve på. Alle har forskjellige utgangspunkt og det viktigste er ikke å få kontrollen på det man putter i munnen, men å bearbeide det som gjør at man f.eks har vektproblem. Å nei, det har lite med det man putter i munnen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"unnskyld meg altså, men er dere virkelig så DUMME, og LATE; at dere tror d bare er å sitte på ræva å se på oprah og dr.phil å spise potetgull og godterier, å bli slanke bare fordi dere tar "vindunderslankepiller"???"

 

Er det virkelig det du tror alle her gjør? De som får denne piller det snakkes om gjør det i samråd med lege og med endret livsstil i tillegg. MEd en bmi på over 30/35 (husker ikke)som man må ha for å få den er det ikke snakk om at det blir noen vidunderligenkelgreie, så kom deg ned på bakken; de fleste her vet hvordan man går ned i vekt..du er ikke bedre enn resten av oss, sånn i tilfelle du trodde det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Tror at du skal være veldig forsiktig med slike uttalelser! Kanskje vi er feite men vi er overhodet ikke dumme...... men vi er utstyrt med empati, noe du mangler, så er det kanskje du som er dum? eller?

 

DUST!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann hoppsann.

 

at jeg spør om dere er så dumme og late at dere tror det bare er å sitte i sofaen å spise slankepiller å spise potetgull og allikvel bli smekre og slanke, er langt ifra en påstand om at dere faktisk ER dumme.

 

og mangel på empati er ingen dumhet, kun en mangel på medfølelse.

men, allikevel, hadde jeg hatt mangel på empati hadde jeg ikke brydd meg her med å prøve å gi noen råd.

selv om d er råd som kansje sårer noen, så kan d kansje hjelpe litt.

sannheten svir, sånn er d bare.

 

å pakke ting inn i bomull til en som skal slanke seg, d nytter ikke! mange(merk dere, mangen, ikke alle!!!!) som slanker seg må virkelig høre det hardt! gjerne flere ganger, før dem tar tak i seg selv og begynner å gjøre noe med det.

 

jeg har flere vennninner/kompiser som har litt for mye å ta i, og dem klager seg skakk ihjel hvor tykke de er, men gidder de å gjøre noe??

nej, de går på helstekostbutikken og kjøper seg epleeddik, så står de foran speilet og klager, så går de på kjøkkenet å lager seg 15 ostesmørbrød og spiser en japp, og har 10kg sjokoladesaus på fløteiskremen sin.

det er slike folk jeg mener trenger å få høre at det ikke bare er å spise slankepiller. man må faktisk legge om kostholdet.

 

så dere som allerede vet alt dette, at man må legge om kostholdet, dere skjønner jeg ikke at orker å hisse dere opp av dette innlegget, når d ikke er rettet til dere.

 

poenget mitt var ikke å trykke noen ned i søla, jbare fortelle dem som tror at slankepiller virker, at d faktisk bare er juks og bedrageri.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inzaidaz:

 

jeg var opp mot 80 kg i over et år, jeg har alltid vært rund i kantene.til vanlig veide jg 70, men gikk opp 10 kg når jg begynte på videregående og drakk cola hver dag. så sluttet jg å drikke cola, og da gikk jeg ned til 67 kg .

var 67 kg fra jeg var 17 til jg var 19. sommeren 2005 var jg 64 kg, i september var jg 58 kg.

så har jeg ligget på 56-57 kg til rett før jul 2006, og så gikk jeg ned til 53 kg fra desember til romjula.

 

på barneskolen (4 klasse) var jg 50 kg...de andre var rundt 35 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt!! vi er ikke dumme. Vi vet at slankepiller ikke er en vidunderkur, vi er da tross alt voksne mennesker her!

 

Men siden du er ferdig slanka så har du vel ingenting her å gjøre!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var rimelig kvass ja!! Det er ikke alle store som bare drikker cola og spiser usunn mat, men faktisk spiser normalt men alikevel ikke går ned i vekt. Jeg har aldri fråtset i mat men har alikevel vært overvektig. Jeg har nå endret mitt kosthold og spiser mer enn jeg har gjort noen gang og sakte men sikkert går det nedover. Synes du skal være litt forsiktig med å slenge ut av deg her inne, du kan heller ta deg en tur på kranglesiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til din informasjon, er mangel på empati ikke mangel på medfølelse, det er mangel på innlevelse i andres følelser og evnen til å handle prososialt. Noe du ikke viser noe snev av.

 

Vi som sitter her, er ikke upopplyste, vi VET at slankepiller ikke er noen vidunderkur, vi VET at det må jobbes hardt for å gå ned enten man gjør det på den ene eller andre måten. Jeg trenger ikke deg til å fortelle meg hvor naiv jeg er som tar reductil.

 

Jeg gir blanke i dine kompiser og deres spisevaner. Når du legger ut et innlegg her, så retter du det mot dem som er her inne, og ikke dine venner. Det du vil si til dem, får du heller da der det hører hjemme.Men jeg anntar at du, som den gode venn du er, allerede har fortalt dem at de er dumme og late?

 

Og når det kommer til det om slankepiller virker, så er det et faktum at de aller fleste ikke gjør det. Men det finnes piller som har dokumentert virkning og som man må få på resept av legen sin. Disse skal, sammen med et sundt kosthold og trening hjelpe til med å gå ned i vekt. Så jeg velger å tro på de som kan dette, forskere og leger, istedet for ei som sitter her på dib og spyr ut sin eder, galle og uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes HI hadde et bra innlegg jeg! Litt humor og ironi må vi tåle, selvom vi har noen ekstra kg, men vet jo selv at vekt er et sårt tema.

 

Men det er ikke noe hun skriver i innlegget sitt som ikke stemmer!!

 

Ble litt motivert jeg!! Takk Babygullz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...