Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har en mann som er i båtbransjen og har nå lavsesong.. Han lover og lover at han skal slutte å jobbe kl 16 og hjelpe til med småen, men hva skjer?? Jeg blir sittende dag ut og dag inn med jr.. Han kommer hjem kl 17 for å spise middag (som jeg må lage så klart..!) og så er det rett ut igjen.. Han ser sønnen sin 1-2 timer pr dag.. WOW! Første han sier når han kommer hjem er: "Har du gjort noe fornuftig i dag?" og det betyr at å ha barn er "ferie", jeg får jo plenty av tid til å gjøre husarbeid.. mener nå han.. Åh.. Jeg har verdens snilleste sønn, takk og pris, men vurderer å gå fra mannen min.. Fortsetter det slik som dette er skrittet til alenemamma ikke langt heller..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ha! La han få være noen timer aleine med ungen. Vær i godt humør når han kommer. Ha gjerne en ekstra god middag. Når han setter seg for å spise går du ut i gangen, kler på deg (fortsatt blid og smilende) og sier du må ut noen timer. Ikke gi han EN instruks. Så går du. (ungen vil klare seg!) Så blir du vekke en lang stund. Det første du sier når du kommer inn er;"Har du gjort noe fornuftig når jeg var ute"? Skal funke. Antagelig blir han dritsur. Da kan du spørre hvorfor. Han har jo hatt "ferie"!!!!!
2nj♥ Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Det høres ikke kjekt ut. Å være hjemme med småbarn er en fulltidsjobb og vel så det, så alt du gjør utenom å passe sønnen burde regnes som bonus. Har du tatt det opp med han? Evt hva sier han da? Skjønner ikke at han ikke selv ønsker å ta del i sønnen sin sitt liv mer enn han gjør, men noen er kanskje slik...... Håper han skjønner alvoret og skjerper seg, men det hadde selvsagt vært best om han så det selv, når du nå vurderer å gå. *trøsteklem*
2nj♥ Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Lurt! Ville ha prøvd anonym sin variant ja .)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Ja du sier noe... Han skal liksom ha fri fra jobb på onsdager for å svømme og trene..! Jada.. Er det noen som skulle hatt fri en dag i uka så er det jeg.. Ham har til og med flytta ut av soverommet og nå.. Snorker, skylder han på.. Knerten sover på eget rom for tiden, så da er det tydeligvis at det er noe med meg han ikke liker lenger.. Åh.. sendte han en sms nå om at jeg skulle ha vært i butikken.. (han har fått for seg at vi skal ha fisk til middag på tirsdager, og ukeshandelen skal gjøres i dag, men barnevakt kunne jeg få en timestid, for han måtte ut igjen.. herlig..! sa at han kunne bare bli i båten.. vi flytter snart, for han har ikke følelser lenger for hverken meg eller jr.. får se hva han svarer til det, men han er sikkert driiiiiit sur, og snakker ikke til meg.. Synes han er en liten egoist jeg da.. til helga skal han og kameraten til gøteborg på båtmesse.. uten jr så klart..! Åh! arg.. Mannfolk ass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå