Gå til innhold

Burde sexen være impulsiv - eller OK å lage en plan?

Anbefalte innlegg

Etter mine beregninger har jeg EL 14. februar. Jeg kommer til å satse på å ha sex 13+14+15 februar.

Hva synes dere, er det greit å planlegge dette på forhånd, eller burde fokuset være på å ha sex fordi man virkelig har LYST?

I tillegg kommer jeg til å test med eggløsningstest fra 11 eller 12 februar for å være sikker på EL er rundt hjørnet.

Jeg føler at tanken på "å lage barn" er viktigere enn å faktisk ha seg litt med den man elsker.

Men slik blir man vel kanskje automatisk når man ønsker å bli gravide?

Fortsetter under...

Heisann!

Det er ikke lett det der. Jeg kan jo bare svare for meg selv og kjæresten min, men vi prøver å ha sex kun for kosen sin del.. Det er mest hans syn, egentlig. Jeg er vel flinkere til å kombinere jobb og fornøyelse... hihihi Han blir stresset av å tenke på sex som en plikt, tror jeg. Og mener at vi ikke engang er prøvere. Prøvere er nemlig de som sitter med klokka i hånda og sier; Èn, to, tre, kjør!!!!! (sier han iallefall... Hallo! Stressa, ja!!! )

Men vi er bare inne i vår andre pp, så det kan vel hende at det forandrer seg hvis det går lang tid.

Det som er litt kjekt er jo at vi jenter har ganske mye kontroll over dem da. De er lette å lure, og hvis vi ikke sier at det er EL-tid er det lett å få dem med på leken... ;)

Men folk er forskjellige. Kanskje han synes det er helt greit, og er like ivrig med prøvinga som deg.. Da er det jo helt topp!

Lykke til, iallefall!!!

Har ikke prøvd så lenge er inne i 2pp nå, men jeg kan si at sexen er planlagt :))

Han som vil ha barn sammen med meg bor ikke i nærheten, faktisk ikke i Norge en gang ... så her er det nøye planlagt når han skal komme. Håper at syklusen min blir mer stabil nå utover våren om ikke spiren sitter denne uken - hjelper på planleggingsjobben :D.

Vi kaller det bare gruppearbeid og ler og tuller masse med dette - og jeg kan forsikre dere om at det er bare to som deltar i gruppen altså ;)

Jeg kan ikke merke noe til at denne planen påvirker leveringsdyktigheten til mannen - hverken i den ene eller andre retningen ;)

Åhhhh, nå ble jeg nyskjerrig altså, Cheers;-) ... Er det han du vil dele ansvaret med også, eller prøver dere å få barn sammen av andre grunner?? Ja, nyskjerrig- NEI, du trenger selvfølgelig ikke svare:-)

dset er ok å lage en plan!

vi må nesten alltid det pga at vi ser hverandre

så lite.

men har jo impuls sex i tillegg da:-)

men rundt el blir det som oftest planleggings sex....

Hei hei.

For å være helt ærlig, så prøvde jeg og sambo en stund å lage en plan. han fikk også vite når jeg hadde el osv.

Dette endte etter en stund i dårlig sex, med prestasjonsvansker for hans del.

Det floket seg rett og slett til, fordi forventningene og presset ble så høyt.

Nå har jeg solgt ladycompen, slutta å tempe, og bare pisser ut el testene, nesten for moroskyld.

Heretter blir det etter impuls.

Jeg kjenner jo uansett på kroppen når jeg har el, og han får ikke vite noe :)

Dette fungerer for vår del myyye bedre.

er vel kanskje ikke rart det blir litt kluss når man har holdt på i 13 pp...

Annonse

vet vi er noen få heldige som har klokkesykluser.

men uansett så ble det så mye stress. ble for mye fokus rett og slett.

prøver å roe drastisk ned nå, selv om det ikke er lett.

*blir sliten i hodet av alt dette*

Man velger uansett som man selv vil, og etter hva som passer best :)

for oss har det vært litt prøving frem og tilbake, og nå tar vi det som vi gjør.

:)

har heldigvis temmelig stabil syklus jeg også,så noe

er hvertfall som det skal her:-)

men desverre har vi det sånn at en av oss burde sove

på de tidene det passer å lage baby.

så blir lite søvn noen dager...

men det gjør ikke noe!

vil jo ha en baby!!!!!

men klager ikke.min mann sover hvartfall hjemme hver natt.

er verre med de som er til sjøs o.l!

Det er han som jeg kommer til å bo sammen med når barnet kommer ja :)

Det er ikke noe mer spennende enn det :) (men det er spennende nok for oss). Som han sier så går han fra å være 'nesten singel' til 6 barns far ... vel singel er han ikke - han er sammen med meg, og når det gjelder barn så er 3 av dem hans egne, som han bor sammen med nå og da, 2 er mine, som jeg bor for det meste av tiden og så håper vi på et kjærlighetsbarn sammen og så vil vi flytte sammen der han bor nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...