Dyne&Pute Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg lurer på om du kan se om det blir spire på meg snart? :-) Har vært prøvere siden april 05. Nettopp begynt utredning, og skal tilbake for blodprøver på dag 21-22 i syklusen. Hva tror du? Er 23 begge to. Jeg fyller snart 24. :-)
cec26 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei:) Jeg har på følsen at det er noe galt med den ene av dere... og jeg tror kanskje det er din kjære som har dårlig sædkvalitet... .så dere må nok vente en stund til er jeg redd.... for dere må ha hjelp for å klare det.... Håper ikke jeg ble for dirkete nå.... men siden du spør så må jeg være ærlig...Men jeg ser barn på dere:) Og tror kanskje det skjer noe iløpet av dette året... men at det blir mot slutten.... Lykketil videre...
Dyne&Pute Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Takk for svar! Må tåle å høre det, når man spør :-) Finnes vel masse hjelp å få.. Men tror du vi må gjennom prøverør? eller at medisiner o.l vil holde?? Håper du får tid å svare igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå