Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 pakket fødebagen i går (jaja, noe av dette mangler da det måtte vaskes først...) men her er det jeg har på min liste: - Kamera - Mobil - lader - helsekort - penger - matpakke til begge to (blir jo ikke pakket før vi drar på føden da...) - vannflaske - energidrikke (står i kjøl frem til "avreise") - hårstrikk - varme sokker - tøfler - lypsyl - amme bh/sports bh - ammeinnlegg - truser - sokker - morgenkåpe - kosedress/joggedress - hårføner - genser/skjorte/t-skjorte - bind - klær til nurket noe mer jeg trenger? skal jo ikke være der mer enn 2 døgn...
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hårføner hører jeg noen sier de skal ha med... For å tørke høna etter dusj osv! Kanskje en idè?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 hehe, har hørt rykter om det , så den er pakket:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Toalettsaker og fuktighetskrem. Eventuelle cd'er til føden
Bellen^2 Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg synes det var greit å ha med skrivesaker når jeg var på pasienthotellet (barsel). Som førstegangsfødende hadde jeg mange sprøsmål til JM, men hvis jeg ikke skrev de ned ble de borte i ammetåka gitt.......
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 har termin 18.02 og skal prøve å pakke bagen i morgen. fint å ha din liste å se etter, ser ut som du har tatt med det aller meste. viktig dette med styrkedrikk og mat og slikt, det er jo sånt man ikke kan gå å kjøpe i farten, hihi. morgenkåpe har jeg ikke tenkt på, men det er sikkert kjempedeilig å ha med, og nå får jeg en god unnskyldning til å gå å kjøpe det. ellers har jeg tenkt på bodylotion, shampo og slikt. når en får ta en dusj på sykehuset, er det deilig å gjøre det skikkelig også, spesielt etter en fødsel tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Eg ville tatt med ein krem til såre pupper. Har ein tendens til å bli sår ganske fort første dagane. Både fordi puppane ikkje er vant til å bli dradd i og fordi ein ikkje er trena med amming.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Dopapir, så slipper du å bruke det sandpapiret de har der. Tror jeg ville pakket et par paracet, fikk veldig vondt i hodet sist og det var DEN prosedyren å få hodepinetabletter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå