Gå til innhold

har jeg glemt noe da?

Nutti og Leonora + 2 huleboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

pakket fødebagen i går (jaja, noe av dette mangler da det måtte vaskes først...) men her er det jeg har på min liste:

- Kamera

- Mobil

- lader

- helsekort

- penger

- matpakke til begge to (blir jo ikke pakket før vi drar på føden da...)

- vannflaske

- energidrikke (står i kjøl frem til "avreise")

- hårstrikk

- varme sokker

- tøfler

- lypsyl

- amme bh/sports bh

- ammeinnlegg

- truser

- sokker

- morgenkåpe

- kosedress/joggedress

- hårføner

- genser/skjorte/t-skjorte

- bind

- klær til nurket

noe mer jeg trenger? skal jo ikke være der mer enn 2 døgn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårføner hører jeg noen sier de skal ha med... For å tørke høna etter dusj osv! Kanskje en idè?

Skrevet

hehe, har hørt rykter om det , så den er pakket:)

Skrevet

Toalettsaker og fuktighetskrem.

Eventuelle cd'er til føden

Skrevet

Jeg synes det var greit å ha med skrivesaker når jeg var på pasienthotellet (barsel). Som førstegangsfødende hadde jeg mange sprøsmål til JM, men hvis jeg ikke skrev de ned ble de borte i ammetåka gitt....... :)

Skrevet

har termin 18.02 og skal prøve å pakke bagen i morgen.

fint å ha din liste å se etter, ser ut som du har tatt med det aller meste. :) viktig dette med styrkedrikk og mat og slikt, det er jo sånt man ikke kan gå å kjøpe i farten, hihi. morgenkåpe har jeg ikke tenkt på, men det er sikkert kjempedeilig å ha med, og nå får jeg en god unnskyldning til å gå å kjøpe det. :)

ellers har jeg tenkt på bodylotion, shampo og slikt. når en får ta en dusj på sykehuset, er det deilig å gjøre det skikkelig også, spesielt etter en fødsel tenker jeg.

Skrevet

Eg ville tatt med ein krem til såre pupper. Har ein tendens til å bli sår ganske fort første dagane. Både fordi puppane ikkje er vant til å bli dradd i og fordi ein ikkje er trena med amming.

Skrevet

Dopapir, så slipper du å bruke det sandpapiret de har der. Tror jeg ville pakket et par paracet, fikk veldig vondt i hodet sist og det var DEN prosedyren å få hodepinetabletter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...