Gå til innhold

Hun tegner mennesker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jenta vår vært fullt opptatt med å tegne mennesker:) Hode, to øyne, munn, hår, sko, armer og bein rett ut i fra hodet!

*smiler stolt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blir tre i mars. Hun tegnet sin første rett før jul, og siden har det tatt helt av! :)

Skrevet

Lillegutt på 2 har begynt å tegne hoder og prøver å tegne øyne, men han blir ikke helt fornøyd så da kommer han og vil ha hjelp.

Men men.. øvelse gjør mester..

Skrevet

Å så flink!

Jeg synes jeg ser figurene hennes, med armer og bein rett ut =D

Hehe, det er alltid så morsomt når man ser at krusedullene går over til å bli mennesker.

Min yngste på 2,5 har ikke begynt ennå.

Men jeg husker at de første "menneskene" min eldste jente begynte å tegne så ut som spøkelser. Det var en vannrett strek, med en bul opp på midten, og under bulen tegnet hun to øyne.

Og den yngste jenta begynte tidlig å tegne hår på menneskene sine, men alle hadde hår hele veien rundt hodet, så det så ut som ommalle var skiikkelig skjeggete, hehe.

Skrevet

Ja, de skjeggete menneskene har jeg sett her ogsaa :)

Og etter at daddy'n hennes fanget en blekksprut paa fisketur, saa har hun tegnet dem ogsaa! Hun kaller dem jellyfish (manet). Et stort hode, med masse tentakler som henger ut under!

Hun har ikke arvet tegnetalentet fra meg ihvertfall.. og ikke fra daddy'n sin heller naar jeg tenker meg om.. :D

Skrevet

Vesla her er tre år i februar og bruker tusen ark hver gang hun sa tegne for da må hun tegner mamma, pappa, tante, onkel, bestemor, bestefar, oldemor.....osv..

I tillegg til armer og bein som stikker ut i fra hodet (vi kaller dem hodefotinger) og øyne,nese og hår så skal de ha navler alle sammen. navle rett under munnen, jaja ser morsomt ut. Ørene er litt vanskelig å plassere når armene er i veien :) hehe så søte tegninger

Skrevet

Og så hender det jo at hun sitter der og tegner og det blir såå fint, og så plutselig bestemmer hun seg for : Mer hår!!!

Og så var den fine tegningen borte bak hår, som gjerne strekker seg over hele arket hvis hun føler for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...