Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 men har bare holdt meg i ro, så det kan jo ikke være det heller.. noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 har vondt på høresiden av magen.. aldri hatt urinveisinfeksjon før, men har ikke vondt når jeg tisser eller noe. om det er luftsmerter.. hvordan blir man kvitt det? må jeg bare vente til det ordner seg selv?
snartmammapåny Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 kan hjelpe å gå en tur, det får ofte fart på fordøyelsen litt. eller så kan du spise svisker eller andre ting for å mykne opp mageinnholdet litt. Da er det lettere for tarmsystemet å ordne opp..
ceso Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 jeg er plaget av hold selv og fikk beskjed om at det skyldes kalsium mangel... drikk mer melk og ta kalk tabletter så blir det bedre. har ikke forsvunnet på meg, men blitt betraktelig bedre ihvertfall!!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 hmm.. orker så vidt å stå oppreist... tror jeg får kjøpe noen svisker istedet da:)
Lykkelig! :) Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Hei! Det kan være at livmoren vokser. (livmorbåndene som strekkes). Jeg går og er veldig øm/støl i høyre side selv, men det er babyen som sparker og tøyer på den siden. Mest oppunder høyre ribben. Det kan ikke være det da?
Camz Fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 I går begynte jeg med kjempevondt på ene siden av ryggen og smerten spredde seg mer og mer utover dagen, etterhvert var den flyttet seg til siden og var der så og si hele tiden. Dette i tillegg til sterke kynnere og kvalme og oppkast. Tok meg en dusj for å se om det ga seg da, men det gjorde det ikke, hadde det slik fra kl 13 - 23 så plutselig ga det seg, jeg trodde fødselen var i gang jeg, men vet ikke hva det kan ha vært
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 kan være det. men er vondt helt nederst og hodet ligger ned... men er kanskje livmora som vokser ja. skikkelig vondt!
Camz Fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde forresten vondt på venstre side da
Lykkelig! :) Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Min og ligger med hodet ned... Ser vi har termin ganske likt. Jeg har 20 mars. Jeg har hvertfall hatt mye holl og fikk forklaringen om at livmora vokser. Og det er jo positivt og derfor enklere å godta. Du har jo også mye nerveender i bekkenet som babyen kan presse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå