*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Er jeg unik eller er det flere som har opplevd det? Har vært kvalmefri fra ca uke 17. For et par uker siden begynte jeg å på`n igjen med kvalme på morgenen som har blitt verre og verre og nå kasterjeg opp også. BLÆ!!! Er i tillegg blitt så svimmel. Syte, syte...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Beklager - men det er veldig normalt.... har ekstrem svangerskapskvalme selv og har vært medisinert med esucos frem til uke 20. Da var kvalmen sterkt redusert og nesten borte. Nå er jeg 28 uker og har så vidt begynt å kaste opp igjen. Kvalm om kveldene - spesielt når jeg har hatt en stressende dag. Var slik siste gang også - dessverre!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 HEI =) jeg har vært kvalm siden 7-8 uke å er fortsatt plaget me kvalme. er 36-1 og d gir seg ikke. har gått opp tilsammen 2 kg og alt jeg har puttet i munnen har kommet i retur igjen. er fjerdegangs fødende og aldri opplevd dette me di andre guttene mine. å denne gangen kommer jenta =) dem sier du er mer kvalm me jente! kansje du har en jente baby i magen du også =)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 svimmelheta kan komme av lavt blodtrykk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå