Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere stiller meg spørsmål og legger ved de tingene dere lurer på, og jeg feks kun svarer på en av tingene, er det fordi jeg ikke ser mer hos dere. Det hjelper da ikke å skrive et nytt innlegg for videre informasjon. Iallefall ikke med det samme, da jeg ikke får opp mer enn det jeg svarer :) Jeg svarer det jeg klarer, tenkte bare jeg skulle si det så ingen blir skuffet over at jeg ikke svarer på alt de spør om, eller når de spør igjen.

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei. Skal ikke mase vi... (selv om jeg har laget et eget innlegg til deg da... he, he...).

Skrevet

Ville bare si takk for at du prøvde å "se hunden min i går. Bare lurte. Tror du at du ville fått opp noe mer om du hadde bilde av han?

Skrevet

det er ikke å mase, jeg så ikke ditt innlegg, men hadde jeg svart litt så hadde det vært annerledes :) skal se på deg senere !

Skrevet

jeg tror nok ikke jeg klarer å se mer på hunden din beklageligvis :( får så vondt i meg for dere ! Vet dere hvordan han forsvant ? Hvilken rase er det ? Bor dere på landet ?

Skrevet

Nei nei, det er nå bare sånn det er. Men takk allikevel for at du prøvde. Tarzan forsvant på missbergtoppen i Eidsvoll søndag 10 desember. Svigerfar hadde han med seg på løpetur. Av en eller annen grunn løsnet båndet fra magebeltet og Tarzan forsvant med fire meter tau etter seg. Antagelig fikk han los.

Tarzan er en blanding av Beagle/basenji. Helt unik og helt umulig å få tak i maken.

Ja vi bor på landet.

Vi har bodd i skauen siden han forsvant. men nå når det har kommet så mye snø. Ga vi opp. Det er enorme områder han kan ha forsvunnet på.

Sender deg en Pm jeg. Så kan du se han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...