Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Tar dere pillen noelunde på samme tidspunkt hver dag??? Har hørt at det kan hjelpe. Tar de til samme tidspunkt hver dag, og har bare hatt en blødning etter 6 uker. Har nå gått på de i 4 mnd og ikke blødd noe mer.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 jeg har på huskealarm på mobilen så den blir tatt presist hver dag, men har bødd i 3 mnd likevel
Ca-ma og Chris:) Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 info info!!!!!!! Jeg tok Cerazette etter fødselen og blødde i ett strekk i 3 mnd! grunnen til dette er fordi den er for svak! prøv en sterkere type!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 for svak? hva mener du? er den lite sikker?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Blødd en mnd.nå:(Håper det gir seg snart...
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Trodde ceracette var den sterke typen jeg... Det finnes nemlig en med mindre hormoner. Jeg ga opp... Fikk ikke blødninger dersom jeg tok den 45 min tidligere hver dag, men kan jo ikke holde på sånn. Hadde påminnelse på mobilen og tok den på minuttet samme tidspkt hver dag, men da blør jeg! Så i dag var det tilbake på yasmin! Men hvis noen vet om det finnes en med mer hormoner - vil jeg gjerne vite hva den heter!!!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jeg var aldri presis med når jeg tok den, alt fra ni om kvelden til ett om natta. Men har aldri blødd en dråpe! Tror det er veldig individuelt om man blør eller ikke. Jeg sluttet med Cerazette etter halvannen mnd, orket ikke mer av humørsvingninger, liten lyst og generelt kort lunte. Har heller ikke blødd etter at jeg sluttet med den. Nå er alt så mye bedre!! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå