Mirakel nr 3 :) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Ser på et innlegg at det er mange som ikke hadde greid seg uten en nesesuger! Men hva i alle dager er det??? Jeg har to barn, kjenner utrolig mange som har barn, men aldri hørt om nesesuger! Kanskje jeg er skikkelig teit men, men hehe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Har aldri sett en selv, men er noe som suger ut snørret til ungen når den er førkjøla
Fødemaskinen Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Den er helt suveren når lillegutt er grinete pga tett nese. Suger ut snørret, dermed har jeg en blid gutt igjen. Lillemann på 3 mnd ligger heelt rolig når jeg dytter den inn i nesa på ham, vet at nå skal snørret vekk! Ligner på en pipette, og fås på apotek.
Moi_ Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Det er en dingseboms som man putter opp i nesa til de små, for å "suge" ut snørra med En slags liten ballong, med ett munnstykke på, som man setter oppi nesa, trykker inn ballongen, og når denne skal ta inn igjen luft, vil den da ta med seg gørra ut Jeg kjøpte en slik en, men fikk ikke til å bruke den
Sigbeth Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 hvis du har gjort det som du skriver, å sette den inn i nesa FØR du trykker inn så er det ikke rart om du ikke har fått det til. Selvfølgelig skal den trykkes inn FØR den settes inn i nesa!
Moi_ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Trykket den da selvfølgelig inn før jeg satte den inn i nesa da vet du, er da ikke helt fjern heller da.. Kan vel legge godviljen til du også da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå