Gå til innhold

Det går framover!


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Sigurd har begynt å klare å åle seg framover for å fa tak i ting! Han klarer også å stå litt av seg selv hvis han lener seg inntil en vegg eller noe sånt. Det er så morsomt å se på alt som skjer nå! *stolt mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg nok. Merkelig hvor fort de lærer når de er så små. Bare å tenke på så mye de skal lære i løpet av 2år. Så mye lærer vi ikke resten av livet har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så artig, da!! :o)

Her går det i ring eller litt bakover... Tror nok han må trene en stund til før han skjønner hvordan han skal komme seg fremover... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og går det i ring og bakover. Men i kveld var han opp på alle fire et par ganger, ikke med knærne men tærne. Push up med strake ben..skjønner? He he, var så artig å se på:-) Sterkere enn mora si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også bare rundt i ring og bakover! Og opp med rumpa og på strake armer, men ikke samtidig. Morsom der hun ligger å kaver og ikke greier. Bir litt sinna den lille krutt tønna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pernille åler seg både fram og bakover. Mest bakover da.Finner henne stadig under stuebordet etter å ha lagt henne fra meg midt på gulvet :)

Hun står også som en påle om vi holder henne på fanget.Slipper et lite sekund,men tørr ikke mer enn det :)

Sitter en del på matte sammen med storebror og koser seg også :)

er så søte der de sitter og storbror synes virkelig det begynner å bli stas med en lillesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt!

Her går det fortsatt bare bakover og i sirkel, men jammen kommer hun seg langt avgårde for det;-) Hun har vært oppe på alle fire, men det virker ikke som hun tenker noe videre over å fortsette med krabbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...