Gå til innhold

Det går framover!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sigurd har begynt å klare å åle seg framover for å fa tak i ting! Han klarer også å stå litt av seg selv hvis han lener seg inntil en vegg eller noe sånt. Det er så morsomt å se på alt som skjer nå! *stolt mamma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg nok. Merkelig hvor fort de lærer når de er så små. Bare å tenke på så mye de skal lære i løpet av 2år. Så mye lærer vi ikke resten av livet har jeg hørt.

Skrevet

Så bra! Gleder meg til den dagen han klarer å forflytte seg ja:) Blir sikkert aking på rompa her da:)

Skrevet

Nei, så artig, da!! :o)

Her går det i ring eller litt bakover... Tror nok han må trene en stund til før han skjønner hvordan han skal komme seg fremover... :o)

Skrevet

Her og går det i ring og bakover. Men i kveld var han opp på alle fire et par ganger, ikke med knærne men tærne. Push up med strake ben..skjønner? He he, var så artig å se på:-) Sterkere enn mora si.

Skrevet

Her går det også bare rundt i ring og bakover! Og opp med rumpa og på strake armer, men ikke samtidig. Morsom der hun ligger å kaver og ikke greier. Bir litt sinna den lille krutt tønna!

Skrevet

Pernille åler seg både fram og bakover. Mest bakover da.Finner henne stadig under stuebordet etter å ha lagt henne fra meg midt på gulvet :)

Hun står også som en påle om vi holder henne på fanget.Slipper et lite sekund,men tørr ikke mer enn det :)

Sitter en del på matte sammen med storebror og koser seg også :)

er så søte der de sitter og storbror synes virkelig det begynner å bli stas med en lillesøster

Skrevet

Så morsomt!

Her går det fortsatt bare bakover og i sirkel, men jammen kommer hun seg langt avgårde for det;-) Hun har vært oppe på alle fire, men det virker ikke som hun tenker noe videre over å fortsette med krabbing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...