Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har kjøpt en pose fra Pågen med skorpror, kan lillemann på 10 mnd gnage på en slik?
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 så vidt jeg vet er skorpor det samme som kavring ja.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Takk takk! Da kan jeg trygt gi det til min 10 mnd gamle ikke sant? Klør i tanna :-))
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Kan ikke tenke meg at det er det samme som vnlig kavring. Det er mer som en knekkebrød type variant. Spiser det med pålegg, kjempedelilgi med ost ol. kavring er jo søt, og me porøs en kavrig, spiser ikke med pålegg. her hjemme ihvertfall
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg ville ikke tort å gi det. Den er litt hard, en mellomting mellom kavring og knekkebrød
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 vi har alle hver vår lyst. kavring er søt. spiser ikke med noen pålegg hjer hjemme
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 knasker dere bare kavringene sånn som de er? Uten noe på? Da tror jeg dere har andre kavringer på butikken enn vi har... det smaker jo ikke noe mer enn brødskiver uten pålegg...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Men det finnes jo mange ulike typer kavring da.. søte, grove osv... de grove er jo gode med pålegg eller med surmelk eller hva som helst:) Og skorpor og kavring er det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå