Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg vil, jeg vil, veldig gjerne ha en til. Vi har 2 sammen, og jeg har 1 fra før :-) Syns barn og utviklingen dems er hærlig! Vil gjerne ha en stoor familie, men det "holder" med en til. Noen forslag om hvordan jeg kan trigge frem litt lyst?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Slutt med p-pillen...og kle deg utfordrende:-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 He, nei kan ikke lure han da, hadde ikke klart å leve med det :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 sorry kan ikke hjelpe er litt i samme situasjon. jeg har lyst på flere har to men vil ha fler. mannen har nå satt ned foten. vil ikke ha fler. jeg vil ikke ha fler med det samme men i løpet av et par år. vel det eneste en kan gjøre er vel å tigge og be om å få. vil ikke lure han. og det kommer jeg aldri til å gjøre. jeg har tenkt at jeg vil ikke ha fler om det skal bli slik at han føler seg presset. jeg må bare forsøke å få han til å ønske seg fler han å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå