Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du evner ? jeg ser faktisk en lysegrå murvegg, en høy en som jeg ikke klarer å titte over. Er på en måte det bildet jeg får opp, neimen om jeg vet hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

driver og spår her inne jeg også :) og får opp bilder av og til...pluss magefølelser...pappa er klarsynt !

Skrevet

jeg burde vel ha sett det, men blir så mange nick her inne, at jeg kun konser på de innleggene jeg legger ut på en måte. Blir helt svimmel etterhvert jeg når jeg "ser". Får som sagt den grå veggen opp, og en blå himmel bak. Den er så høy at jeg ikke ser over, men jeg ser blå himmel over den. Hva kan dete bety tror du ? Her står det som sagt stille etter det

Skrevet

uff nå ble jeg redd...første jeg tenkte på når du sier blå himmel er om jeg er syk...!

Skrevet

huff, jeg vet desverre ikke hvordan jeg skal tyde slikt, jeg bare sa hva jeg så. Kan jeg spørre deg som kan se sykdom, hvorfor du ved blå himmel ser sykdom ? Prøver å lære litt. Håper i dette tilfellet at det ikke betyr annet enn at det kan ta tid og at det bak en kamp for å komme seg over muren, finnes blå himmel, altså lykke. Vanskelig den der ja.

Skrevet

jeg ser ikke sykdom...ble bare litt engstelig...men jeg er vel en vanskelig nøtt og knekke...tar heller den jeg...hehe

Er frisk som en fisk...bortsett fra influensa ...;)

mulig jeg tar feil nå altså...men når jeg ser her så føler jeg veldig på at du er mørkhåret..stemmer det...??

Skrevet

nei det stemmer ikke hehe, jeg har kommunegrått hår om vintere og heller mot blond på sommeren. Begge mine foreldre har møøørkt brunt hår :) Ja får håpe du ikke blir syk ! Jeg tolket det ikke sånn iallefall :)

Skrevet

oki..den er god..hehe..

nope er ikke syk..

Er som regel frisk som en fisk og rask som en rev...og ei sikkelig glad jente ;);)

Slik er studentlivet vettu ..hehe

Ha en fin dag :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...