Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Tuppa vår er nå 7 mnd, og vi har tenkt å avvenne henne med pupp på natta. Nå våkner hun gjerne 2-4 ganger per natt og vil ha pupp. Det virker som om hun er skikkelig sulten og spiser mye. En natt jeg var borte spiste hun nærmere 200 ml mme i løpet av natta. Jeg synes hun spiser mye på dagtid, men bør jeg forsøke å gi henne mer og håpe at hun da sover bedre? Eller bør vi bare prøve en skrikekur? Dette spiser hun: tidlig morgen: pupp i senga 10.00: flaske med 120 ml 12.00-12.30: grøt av 100 ml vann+ litt fruktmos 15.30: middag. Lager selv, men ca et sånn middagsglass. 18.30: Grøt av 130 ml vann + en flaske med 120 ml+ litt pupp Hun spiser altså 3-4 ganger per natt.prøver å gi henne pupp før hvert måltid, men hun vil ikke ha. Har akkurat begynt å gi henne flaske med mme nå, nettopp fordi hun ikke vil ha pupp på dagtid. Noen gode råd? Vil så gjerne ha tilbake nattesøvnen snart...
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Vet dessverre ikke men dytter den litt for deg jeg;-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 ja, jeg ville avvent henne nå ja! hun spiser mer enn nok i løpet av dagen.. du kunne kanskje prøvd å få i henne litt skive eller noe til melka kl 10? da er du ihvertfall helt sikker! da jeg avvente (spiste 2-3 ganger på natta..opp til 500 ml!!) så var jeg sikker på at det ikke skulle gå..men etter 2 netter med vann, og null klaging (han liker ikke vann, så han svelgte en munn, og la seg igjen) så var han avvent! min spiser 1middagslass, 4 skiver og grøt av 100 ml vann+500ml mme i døgnet.. han sover fra 1900-0800, og får gjerne ikke frokost før 0930.. så han klarer seg fint 14 timer uten mat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå