Gå til innhold

er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er mulig å få svangerskaps symptomer allerede en uke før neste mens???

er så kvalm og har vondt i hodet...

håper jo litt da ;)

har ett barn fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo allerede være gravid med mange hormoner i sving. Jeg merket det med en gang at jeg var gravid da jeg skulle ha nr. 2.....

Skrevet

hvordan merket du det da?? takk for svar :)

Skrevet

Ja, var heilt sikker med nr. 1, ei veke før neste mens. Følte meg "rar", svimmel og hadde kjempe ømme bryst. Etter ei veke kom ikkje mensen, og testen viste positiv (men det var eg allerede heilt sikker på:)). Hadde mykje mindre symptom med nr. 2, og merka det ikkje før mensen var borte.

Skrevet

Jeg kjemte ingenting annet enn at jeg var øm i magen 7 dager før. Hadde trange olabukser på og husker jeg kneppet opp knappen når jeg satt bak pulten på jobb.

Skrevet

Jeg var helt ekstremt trøtt uka før IKM, og visste vel resultatet på graviditetstesten allerede før jeg kjøpte den. Følte meg absolutt ikke som meg selv, selv om jeg ikke hadde noen typiske gravid-symptomer annet enn trøttheten, så kjente jeg at noe hadde forandret seg i kroppen. Testet positivt en dag eller to før IKM :)

Skrevet

begynner å bli en stund siden, men jeg bare visste at det var noe på gang. Følte at puppene ble ekstra ømme og så var det den magefølelsen....................................... Slo ikke feil den gang heller! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...