Gå til innhold

Burde jeg sykemelde meg???


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Jeg leste her nedover om sykemelding hvis man blør tidlig i svangerskapet. Jeg jobber i enm jobb som ikke er veldig aktiv, sitter egentlig bare på telefonen, og selv om det går veldig hakk om tror jeg ikke det kan skade spiren?Har spottet frem og tilbake fra ikm dagen og er nå 5 fullgåtte uker.

 

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

viss du bare sitter å tar tlf så ser ikke jeg vitsen med sykmelding, men hadde ville snakket med legen om det. bare for sikkerhetskyld. men jobb å lenge du kan, jeg ble tidlig sykmeldt med nr 1 og jeg ble jo så lei...tiden gikk jo såååå seint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med legen din, hvis han mener du blør en del får du sykemeldig.. la han avgjøre det hva som er best for deg.. eller det spørs jo hvordan lege du har da.. min er helt herlig....:o)) så jeg er jo heldig sånn..

Men jeg blør jo mye da..

 

Får håpe det gir seg og lykke lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med legen din. Det er jo han som bestemmer om du skal bli sykemeldt eller ikke.

 

Jeg blødde friskt i uke 4 og 5 men ifølge min lege hadde det ingenting å bety om jeg var på jobb eller ikke. Jeg hadde ikke vondt eller noe så jeg tenkte vel aldri på sykemelding. Men jeg har også hørt at du skal ta det rolig hvis du blør. Snakk med legen din så vet du sikkert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...