alltidhåp Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har du tid og mulighet til å titte litt på meg? Vi har prøvd siden sommeren 06. Kan du se om vi får barn og ev når ? Kjønn? Jeg ønsker meg så inderlig at en spire skal feste seg. Fikk mensen i går. Har eggløsning om ca 14 dager. Ser du noe? Jeg:220477 Han:131175 Tusen takk til deg. Klem fra meg.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei du, jeg satt akkurat å så på deg, jeg måtte klikke meg ut fra det forrige innlegget og gi opp, så så jeg dette innlegget ditt da. Jeg føler for det meste masse sorg hos deg, kjente jeg fikk en klump i halsen, jeg sitter med den nå. Det er som om en bølge med sorg/tristhet kommer over meg når jeg ser på deg ? Har du det veldig tungt om dagen kjære ?
alltidhåp Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Å, nå begynte tårene bare å trille her. Er det sant at du kjenner sorg? Det stemmer veldig bra. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Farmora til samboeren min døde om fredagen som var. Begravelse fre 2 febr. Gruer meg veldig til den. Jeg trist og lei for jeg ønsker meg så inderlig et barn. Det er et nederlag hver gang mensen kommer. Prøver å skjerpe meg og skjule det så godt jeg kan, men det er ikke lett. Er også sliten og lai jobben min. Er førskolelærer og elsker å jobbe med barn. Det som er tøft er å takle de voksne rundt meg hele tiden. Det er slengbemerkninger, dårlig holdninger og latskap. Er hjemme fra jobb i dag, nettopp fordi jeg har en sliten kropp, og jeg brygger nok på noe også. Ble helt rørt jeg nå når du skrev at du følte sorg. Det betyr at du virkelig har evner vennen. Ser du noe mer? Får vi barn? Tusen takk. Klemmer
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ja kjære deg, jeg fikk klump i halsen, nesten så jeg begynte å gråte. Veldig lei for det dere går gjennom, både med bortgang og det å vente på barn. Om du er hjemme pga at du er sliten synes jeg du skal prøve å gjøre ALT du kan for å slappe av idag, sett deg rolig tilbake, se litt på tv feks,. ta deg en varm kopp kaffe osv. ! Jeg ser barn, men det er desverre ikke klart for meg når. Ikke gi opp du God bedring !
alltidhåp Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk for alt:-) Føler meg letter i kroppen allerede. Jeg skal ikke gi opp. Du hører fra meg om noe vakkert kommer til å skje:-) Tusen takk igjen. Klemmer
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Det håper jeg at jeg gjør, moro å høre hvordan det går med deg ! Spør gjerne igjen om du lurer på noe, får personligheten din veldig lett frem nemlig. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå