Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 noen som vet om det er mulig å få svangerskapssymptomer allerede en uke før neste mens??? er så kvalm og har vondt i hodet.. håper jo litt da har ett barn fra før..
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 jeg fikk symptomer veldig tidlig,testet positiv 4 dager før ikm og hadde symptomer før det. ta en test når det nermer seg, viss den er negativ så ta en til 2 dager etter ikm viss mensen ikke har kommet. lykke til.
Teddien Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Ja det er fullt mulig. Jeg har ikke følt meg så gravid noen gang i svangerskapet siden 3 dager etter befruktningen. Svangerskapet var heller ikke planlagt så jeg gikk egentlig ikke å kjente etter heller, bare hadde høy puls og var uggen som om jeg var bilsyk. Jeg fortalte det til en venninne at jeg følte meg gravid, hun sa at hun hadde opplevd det samme dagen etter at hun ble befruktet med sin sønn. Morsomt!! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 spennenende!! er rart hvordan det kan gå ann å kjenne det på kroppen Så tidlig! ja føler meg bilsyk, eller sjøsyk nesten liksom ingenting som hjelper! men samtidig så tenker jeg at jeg kanskje bare begynner å bli syk eller noe... tusen takk for svar hvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå