Gå til innhold

Vil bare si hei jeg og.


Anky og bitteliten

Anbefalte innlegg

Hei, hei. Er inne på siden her for første gang i dag. Nr 1 er fire år, så det er en stund siden sist. Jeg har termin rundt 7 september. Var på Ul for en uke siden, pga blødninger. Så ikke så mye, men så det bittelille hjertet som dunket og dunket. Gleder meg til å holde følge med dere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. så bra at alt har gått fint da... så spennende tid fremover....

 

Vil ønske deg masse lykke til..

 

Selv er jeg på dag 5+2 og har blødd i hele helgen og blør enda.. men hcg stiger og jeg er kvalm.. får svar på ny blodprøve på torsdag så er kjempespent..

 

Blødde du mye?? var det klumper osv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøve hos legen :o) veldig greit selv om man har positiv test så kan jo den vise feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh? kan en virkelig vise feil om man får positivt svar? jeg testet 2positive forrige helg. men har ingen følelse / symptomer på at jeg er gravid.. Hmmm. Legen ville ikke ha meg på besøk før i 8-12 uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo når du tester selvfølgelig.. for meg som har vært igjennom prøverør kan jeg ikke testet for tidlig for da har jeg mye av eggløsningssprøyten i kroppen ennå..

 

Men det beste er også å ta en blodprøve... det gir deg et sikkert svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg testet var jeg 3+6.. Hva kan utløse et positivt svar hvis det ikke er det da? vet du?

Ja, får komme meg til lege. Bare så dumt at jeg føler meg så teit for å ringe bort dit. Føler meg som en hypokonder... :)

Lykke til å takk for svar tullemor1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid for å si det sånn. Men for oss med prøverør så er det viktig med blodprøve fordi det er andre ting som vi har vært igjennom som kan gi oss galt svar på test... selv om jeg testet 6 positive etter 14 dager etter innsetting dvs da er jeg 4+0 på vei...

 

Lykke til og jeg krysser alt for at du er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen klumper. Men det rant gjennom trusa for å si det sånn. Jeg hadde smerter, og jeg kjente at "nå skjer det no". Men det var bare det. Litt brunlig utflod etterpå. Da jeg var gravid med sønnen min blødde jeg i flere dager etter hverandre. Men da var det ikke friskt blod. Lykke til Tullemor1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Anky.. rart dette med kroppen gitt.. får holde ut og være gravid til det motsatte er bevist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...