Gå til innhold

Når fikk dere mage?

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gikk lenge å følte meg bare lubben. den lille kulemagen kom vel ikke før jeg var passert 4 mnd, nå er jeg snart 6 mnd påvei så magen blir bare mer å mer synlig,litt irriterende når buksene ikke passer lenger og genserne er for kort. :D men d er nå kos med den magen da:)

Er du langt påvei eller?

Annonse

jeg er i uke 16 nå, og det er vel først de siste to ukene at jeg kan se at jeg har fått en bitteliten kulemage:) Jeg går fremdeles i mine egne bukser, men er litt morsomt også ;) kikket på bilder fra jeg var i uke 12 feks, da kunne jeg ikke se noe som helst, så det skjer fort:)

jeg har fått mage nå på et par dager:P er i uke 17. jeg har ganske svai i ryggen, så tror man ser det lett på meg også. jeg har gått ned i vekt da, så det må jo være pga babyen:P hadde helt flat mage før, og nå er det en liten kul der. var oppblåst en periode, men den forsvant igjen og nå har jeg fått en liten mage. men den skal nok bli gaaanske mye større enda:P

dere må gå inn og se på magebildet mitt. har endelig fått lagt det inn. er 12+4 der. jeg syntes jeg har blitt svær. kanskje fordi at magen var helt flat i utgangspunktet? men jeg er sååå stolt over magen. ligger på mine bilder på profilen min

Annonse

jente19: sååå fin mage! hos deg i uke 14 ser man skikkelig godt at det er gravidmage og ikke bare en litt oppblåst dag...

Jeg tror jeg innbiller meg ting, for jeg har fått en kul allerede... hehe, er bare 9+0 på vei... Og magen er helt steinhard, jeg som pleier å ha litt "valpefett" er ikke en millimeter med fett nå, bare heeeelt hardt, og større enn før???

hellemin, tenk hvis det er tvillinger da... Pappa er enegget tvilling, og det er oldefar (pappas bestefar) også... hehe, kanskje jeg skal ha to...

haha

jeg var utrolig oppblåst fra uke 5-6 så jeg fikk en del mage ganske fort. men det var jo bare luft og hormoner da. Og så forsvant den igjen. I uke 13 fikk jeg en sånn liten "spiss" på magen, og nå kan folk se det på meg, selvom jeg ikke akkurat har noen svæær mage enda (er 19+1)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...