Vårenzia Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Tulla fyller snart to og har litt lyst til å invitere de som er ho sdagmamma og andre unger rundt oss til barneselskap, men lurer på om de blir for små til at det blir n oe særlig...? Når begynte dere? Hva serverte dere? Aktiviteter?
blond Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Da han ble tre år. Utebursdag etter pakkene inne. Tre av vennene hans kom.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Vi tenkte å begynne på 1 årsdagen vi )
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Be barn sammen med foreldre, så blir det ikke så mye stress. Kan være slitsomt å passe på en gjeng med 2-åringer alene. Vesla var i barnebursdag for første gang nå. Der fikk de servert pølser, bløtkake, sjokoladekake og oppskjært frukt. Tror ikke de hadde noe særlig opplegg. Var spennende nok med alle de fremmede lekene tror jeg.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Vi hadde barneselskap på 1 bursdagen og kommer til å fortsette med det. Er så koselig med bursdager:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 hadde ett bitte bitte lite selskap når ho ble 1år vi da.... ;o) varte en 2timer... serverte muffins, sjokoladekake, oppdelt frukt og snitter... aktiverte seg selv da, hehe...
Nuss Nuss Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Hadde barneselskap da han ble et år! Serverte pølser m tilbehør og bløtkake og andre kaker! Inviterte lekekameratene og nærmeste familie, venner for selv om de ikke "leker" så mye sammen i den forstand så har de godt av å være sammen med andre barn og sosialisere seg og de forstår også godt at de er spesielle den dagen. Sønnen min forsto iallefall at det ble gjordt stas på han og storkoste seg.
Kosemaisen :-) Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Vi hadde selskap når Sander fyllte 1 år:-) Var kjempekoselig!Vi hadde sjokoladekake,muffins og gelè til de små.Og til de voksne hadde jeg laget pastasalat og focacciabrød.Og så fikk de kaker og gelè til kaffen etterpå:-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Vi har hadde to barnebursdager til Isack da han ble 1 år. 4 feiringer med voksenselskapene:) Men selvsagt var foreldrene med da:) Det er kjempe koselig med bursdager, så vi kommer til å fortsette med bareselskap:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Serverte forresten: sjokoladekake, muffins, boller, pizza horn og fruktsalat i det ene selskapet. Og sjokoladekake, muffins, boller, pizza horn, grønsaker og dipp, og bærpai i det andre barneselskapet:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Ikke for å være en surpomp her...men tror ikke de små 1, 2, 3-åringene får så mye ut av barneselskap med MANGE invitert. Da går de få timene opp i kaos med små og store som løper hit og dit, ingen som vil/kan sitte med bordet samtidig osv. Vet om små bursdagsbarn som bare 'rømmer' inn på rommet eller gråter/blir stressa av alt oppstusset. Tror at når de er så små, er det hyggeligst og minst stress for mor og barn med et par venner på besøk, helst med foreldre, ja. Men unger er forskjellige, da. Føler bare at vi mødre legger så mye ansvar på oss selv for å kjøre det perfekte løp med store barnebursdager fra de har kommet til verden. Husker selv flotte, store bursdagsselskap da jeg var liten, men da snakker jeg om fra 7-årsalderen. DA var det stas med selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå