Aga:-) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Må bare få det ut. Hele teite januar har gått med til å ha sjuke unger i hus, lillesnuppa var ganske alvorlig sjuk med RS- virus og jeg var så bekymret og redd i lang tid. Før det igjen var lillegutt på 2 år sjuk, sikkert RS han også, men de blir jo ikke så reduserte. Så ble 11-åringen sjuk, host og host og host... Nå hoster jeg, til jeg brekker meg og kaster opp. Lite søvn, mannen min har ei ordentlig sur og bitter kjerring for tiden.. Uff, nok syting. Måtte februar bringe helbred og lykke;-)
-Hathli- Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er med deg på den.. vi har også vært syke heeele januar:(( men nå må det vel snart være nok!!
Kvakki Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Gir dere en klem, og vet hva dere snakker om:)
mammmamia ** Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Uff, sånn har vi hatt det også, 2 runder vannkopper, så diare/omgangssyke og influensa..! Håper det går bedre med dere i februar ja, og at dere holder dere friske hele gjengen!
Aga:-) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Takk, dere er snille:) God bedring til dere også, håper vi alle aldri blir sjuke igjen;-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Må bare få sagt mitt om dette jeg også. Vannkopper, forkjølelse og ørebetennelser er det som preger 2007 så langt. Syns forferdelig synd i jenta mi som går slik og hangler. Jeg kjenner at jeg blir veldig veldig sliten av dette jeg også, enkelte ganger er det et strev å være mor. Hjemme med syke barn tærer på det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå