Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hva gjør deres barn på 16-18 mnd når de er hjemme sammen med dere? Hva leker de med, og hva leker dere med ungene med? Hva gjør dere ute? Føler meg så uoppfinnsom og blir litt vel mye sos noen ganger synes jeg!
nenja Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ute aker vi og leker på lekeplassen. I helgene er vi gjerne ute og går tur og griller pølser eller lager pannekaker på primus. Hjemme blir det litt gjemsel, eller bygging av klosser eller titting i bøker. Ikke så mange spennede aktiviteter kanskje, men det viktigste er at du er tilstede og sammen med barnet. Når de blir litt større og er litt mer tålmodige tror jeg det blir lettere å finne på større aktiviteter som baking, maling, plastelina o.l.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Putekrig og leke med vann i en liten balje:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 16 mnd om få dager. Vi går litt rundt omkring ute, ..jeg drar hun etter meg på akebrett med sele, løper litt...og sender hun utfor liten bakke og tar imot...veldig morro...inne så synger og danser vi litt, leser litt bøker...dvs bøker med bilder, går opp og ned trappen...det er morro...øver og øver...kan ikke gå opp og ned selv enda så må støtte i hendene..ellers så er det å leke med dukke, dukkevogn, og diverse andre leker...besøker åpen barnehage av og til og nabo av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå