Hjertemor Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har en Voksipose, brukt på 4 barn, deilig og varm, men lille Helena 12 mnd er så utrolig urolig! Har prøvd med seler, men d blir bare styr. Må ha en pose med hull til 5-punktsele. Har forstått at mange av dere er veldig fornøyde med Olderwaelder. Er det en dunpose? Er den like varm som Vosi? Bor i Fredrikstad. Er det noen som vet hvor nærmeste forhandler er?
lifa og Eline Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Vi har Oldenwalder den med bamsen inni. den er ikke like varm som voksien. Hvis jeg ikke huseker feil så skal vel vosk\ien holde -20 grader mens oldenw. skal klare -15 grader. Vi bor i Oslo og her er den posen mer enn nok og ettersom det er mildere i Fredrikstad så er det en pose som absolutt holder i lange baner hos dere også. Det er dun i den vi har, snuppa er drøye året og sitter veldig godt og varmt nede i posen sin. Ettersom vi kun bruker ull klær som yttertøy er det veldig bra at den er lang og god for da stapper jeg henne så langt ned i posen at når jeg drar igjen glidelåsen er dte nesten bare ansiktet som synes, det er når det er kaldt da. Sitter litt luftigere ellers. Den er beregnet til 5 punkt sele.
Hjertemor Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Har kjøpt Ticket to Heaven, den er nesten lik Olderwalder. Virker kjempebra!
moffi Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jammen Voksiposen har jo hull til seler nå for tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå