Gå til innhold

Vognpose voksi/Olderwaelder..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Voksipose, brukt på 4 barn, deilig og varm, men lille Helena 12 mnd er så utrolig urolig! Har prøvd med seler, men d blir bare styr.

Må ha en pose med hull til 5-punktsele. Har forstått at mange av dere er veldig fornøyde med Olderwaelder. Er det en dunpose? Er den like varm som Vosi? Bor i Fredrikstad. Er det noen som vet hvor nærmeste forhandler er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Oldenwalder den med bamsen inni. den er ikke like varm som voksien. Hvis jeg ikke huseker feil så skal vel vosk\ien holde -20 grader mens oldenw. skal klare -15 grader.

Vi bor i Oslo og her er den posen mer enn nok og ettersom det er mildere i Fredrikstad så er det en pose som absolutt holder i lange baner hos dere også.

Det er dun i den vi har, snuppa er drøye året og sitter veldig godt og varmt nede i posen sin. Ettersom vi kun bruker ull klær som yttertøy er det veldig bra at den er lang og god for da stapper jeg henne så langt ned i posen at når jeg drar igjen glidelåsen er dte nesten bare ansiktet som synes, det er når det er kaldt da. Sitter litt luftigere ellers.

Den er beregnet til 5 punkt sele.

Skrevet

Har kjøpt Ticket to Heaven, den er nesten lik Olderwalder. Virker kjempebra!

Skrevet

Jammen Voksiposen har jo hull til seler nå for tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...