tjukka med spire i magen Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 jeg var på ultralyd i går å det var så deilig og se at alt var bra... men han lå på siden så det var vansklig og se kjønnet... kan man gå privat å få bare vanlig ultalyd, jeg vil ikke ha 3d ultralyd.... noen som vet?? i oslo området.... og hva det evt koster i forhold til 3d??
laffe*høygravid* Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ei venninne av meg var på volvat og fikk vanlig UL for 1000kr.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 ring å si du har hatt en liten blødning og at den har stoppet,men du er så redd så du vil ha en ul for å sjekke at det er liv. så får du nok komme inn til ul på sykehuset. litt kjipt å betale 1000 kr viss de ikke kan se kjønnet på privat ul hellet. fordeom det er jo verdt å se babyen for 1000 kr.
CAT77 Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg betalte vel 590,- kr for ultralyd på Oslo-akutten for noen måneder siden.....! Var fornøyd der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå