Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på 4D ul, og som hvet hvordan det er og hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Har lest så mye om 3D, men nå har det blitt mer om 4D også.

Håper noen vet hva dette er.

Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på 4d og 3d ?

prøvd å lete litt men har ikke funnet ut

Skrevet

Ja 4d er video, og 3 d er bilder

Skrevet

Hei. Det kan nok stemme at 4D er video av babyen. Vi fikk automatisk 4D på den ordinære ultralyden og da fikk vi se en video av babyen, men vi fikk ikke med oss video hjem, de tok ut bilder av videoen. jeg kan ikke hjelpe deg med pris desverre. Men opplevelsen var kjempe fin. Det var veldig fint å se den lille gape og strekke hendene i været. ;)

Skrevet

Når tar man 4D for å få fin video? 20 uker eller lenger?

Skrevet

Når vi var på ordinær UL var jeg bare 16+3, ble satt tilbake en uke, og hvis vi hadde fått det som film hadde det blitt veldig bra alt da. det var veldig lett å se hva alt var.

Så fra uke 20 og oppover ser man det sikkert veldig bra, kan ikke bli for stor heller.

Skrevet

Vi var på majorstuaklinnikken og tok 3d (fikk 4 bilder) og fikk automatisk 4d (få filmsnutter på tilsammen 3 minutter) Kjempe fornøyd. Betalte 1000,- Det er anbefalt å ta 3d+4d i uke 24-30. Jeg var selv i uke 25 da jeg var der, fikk flotte bilder. Er nå i uke 37. Måtte snike meg inn her fra 3. trimester å kikke litt. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...