Happy H Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Så kjekt å se deg her igjen:) E du frisk i fingen igjen no? Ser det e mange som vil bli spådd av deg, men eg ligge no inn denne så kan du svare om du får tid! Ser ut som eg e gravid no, vert til legen idag og han mener ca 8uker på vei! Tror du dette vil gå bra? Venter nr 2 og merker eg e mer engstelig denne gangen.. Kan ha litt med en tøff arbeidssituasjon å gjøre. Vil denne bedre seg? Ska snart i møte med sjefen ang at eg er gravid, vil dette gå fint? Ser det ellers ut som et greit svangerskap? Kjønn? Har en liten jente på 1år no:) Hvor mange barn ser du på meg? Masse spørsmål dette her..hihi... Håper du får en flott dag!!! Klemmer
Happy H Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 God morgen! Ny dag og nye muligheter:) Håpe du får en strålende dag!
Happy H Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2007 går jammen fort nedover her..så eg dytta litt opp igjen
Happy H Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #24 Skrevet 5. februar 2007 dytter litt, kanskje du e her i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå