Gå til innhold

Syk


Loppelill

Anbefalte innlegg

Leander er ikke i form, han snørrer og hoster litt. Vil ikke ligge alene på gulvet. I natt var han våken 8 g, kom ut av tellinga etter det... Vanligvis så sover han fra 20 - 7 med en amming på morrasiden. Så mammaen er temlig surretre i dag.

 

Det kjedelige er vel at om han har feber så må jeg til lege/sykehus med urinprøve for å utelukke uriveisinfeksjon. Han hadde det da han var 6 dg. Det er litt styr, målte 38,00 kl 11 så nå venter vi på at kl skal bli 12 så vi kan måle igjen. Håper at han slipper å ha feber.

 

Er ikke noe gilt når barn er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er lite morsomt. Jeg satt med tårer i øynene med jenta på fanget jeg, når hun var slapp etter 3-mnd-vaksina.

 

Riktig god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei det er ikke gilt i det hele tatt når dem er syke. Benjamin er litt forkjøla med hoste nå, men har ikke feber og snue ennå iallefall. Håper han ikke får det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra, da går det nok snart over skal du se. God bedring!!

Jenta mi hadde tredagers feberen her forrige uke, det er absolutt ikke noe gøy med syke små barn som ikke kan fortelle hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til lillegutt!

Har selv sliti med nattevåk en uke.To unger med skikkelig forkjølelese og han eldste med begynnende ørebetennelse i tillegg! Vært ganske i tåka i det siste gitt!

men begynner heldigvis å bedre seg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Leander! Godt det ikke var en urinveisinfeksjon! Alltid mye enklere med virus! Og det er vel lettere for han å få det også, med 3 eldre søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...