Gå til innhold

Fødeplass på Riksen Juli/August

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått fødeplass på Riksen. Går med tvillinger og har termin Juli/August. Andre som har termin i slutten av julii/starten av august?

• 1 måned senere...
Skrevet

Har termin ca 20 juli, og er så heldig å få føde på Riksen denne gangen også.

Skrevet

Jeg har termin 4 august og skal føde på Riksen, men da er du sikkert hjemme igjen med to skjønne nurk! :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Da er det ikke umulig at vi er der samtidig, jeg har termin den 11 Juni, og med tvillinger kommer de ganske ofte tidligere enn termin da, men kanskje ikke så tidlig når jeg tenker meg om. Uansett, gratulerer med to , det er skikkelig spennende å få to da.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har17 juli å skal på riksen, men jeg blir tatt 4 juni med keisersnitt

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Har normal termin 24 august, men går med tvillinger, så regner med at de kommer noen uker før.Har fødeplass på Riksen:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, skal igangsettes med tvillinger 3 august på riksen. Noen flere som regner med å være der da? :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Termin 16 Juli og fødeplass på riksen :-)

• 9 måneder senere...
Skrevet

termin 15 juli fødeplass på riksen :o)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Termin 2/7 på Riksen. Fødte 18. april 2008 en jente på Bærum Sykehus. Gleder meg. Blir kanskje keisersnitt pga bekken men vet ikke dette før litt senere.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har også termin 16. juli med fødeplass på rikshospitalet med gutt nummer to :-)

• 2 år senere...
Skrevet

25 juli her og Riksen. :)

Skrevet

Hehe, nå skjønte jeg ingenting. Fikk opp at jeg hadde skrevet på denne tråden og det stemte men er jo feil termindato. Og feil år!! Innlegget er tre år gammelt ;)

Skrevet

Da er det ikke umulig at vi er der samtidig, jeg har termin den 11 Juni, og med tvillinger kommer de ganske ofte tidligere enn termin da, men kanskje ikke så tidlig når jeg tenker meg om. Uansett, gratulerer med to , det er skikkelig spennende å få to da.

jeg har termin 11 juni, skal føde og settes i gang på riksen.. mest sannsynlig rundt en uke før grunnet diabetes ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Termin mellom 20-24 juli (fagfolkene er litt uenig), med fødeplass på Riksen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...