Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 om man skal være der ca.... 3 dager? blør man så mye at man må skifte mange ganger om dagen?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Truser finnes det nok av på sykehuset. Men å ta med så du kanskje har på hjemreisen?? Kanskje det holder at du bruker vanlig large bind den dagen du skal reise hjem, og da er det vel greit å slippe sykehustrusene.. Jeg ville tatt med 2-3.. for sikkerhets skyld..
propella Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Vi har sykehusopphold i maks 48 timer, hvis alt går bra så klart :-) Så jeg har pakket ned 3 stk. truser.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Vi får neppe plass til sykehusbleien i våre truser eller hur? Må vel bare være en realist og legge tilbake 1-2 truser tror jeg... For bleien kommer du neppe utenom.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Får jo så mange nyydelige nettingtruser man vil, ihvertfall på ahus der jeg fødte og skal føde igjen... Hatet å ha de på, men de er jo praktiske hvertfall den første dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå