Gå til innhold

Noen som føler de er på stedet hvil.....?

Anbefalte innlegg

Jeg føler det tar sååååå lang tid før magen vises og man føler seg ordentlig gravid. Foreløpig føler jeg at jeg har hatt omgangssyke i over 2 mnd. Kastet opp på meg selv på bussen i går :o( Blir liksom ikke noe bedre...denne kvalmen. Nå er jeg rundt 12+5 eller 13+3. På UL trodde legen at jeg hadde hatt tidlig eggløsning pga. fosterets str.

Fortsetter under...

Føler meg absolutt på stedet hvil....føler meg bare fyllesyk og ikke gravid i det hele tatt!! Har jo ikke hatt noen kontroller heller ennå så jeg kan like gjerne ikke være gravid.....men det er jeg jo.....skulle bare ønske det gikk litt fortere dette her!!!!

Stakkars deg da, som spydde på deg selv på bussen....det må jo ha vært helt forferdelig!!! Stakkars deg....*en stor trøsteklem*

samme her. var trøtt å kvalm en periode, men nå er jeg i bedre form enn jeg var før jeg ble gravid...og ingen mage,men passer ikke buksene mine...ser rett å slett bare lubben ut. vil ha en stram liten kul, og kjenne spark. kjenner av og til at det er noe der, men samboeren sier at det går ikke ann å kjenne noe når jeg er så lite påvei for det har han lest,så da gir jeg litt opp den.

trøsteklem til oss alle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...