smula71 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Vi har nettopp spist lunsj, og jeg tenkte lillemann (snart 7 mnd) skulle få en avveksling til leverposteien på skiva. Jeg lette etter annet smørbart i kjøleskapet og fant tuben med makrell i tomat som jeg smurte på i et tynt lag. Nå klør han i øynene og er rød og prikkete rundt øynene og i panna. Skaden er jo allerede skjedd, men er det noe jeg kan gjøre for å lindre? Tips mottas med stor takk.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Er kanskje allergisk mot fisk? Ring helsesøster du..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 tomat pure er veldig sterkt for små mager.. sterkt i det hele tatt i grunn... sikkert det han reagerer på.. ring helse søster .. det hadde jeg gjort
smula71 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 Nå har kløen gitt seg. Han har fått pupp og ligger og sover i senga si. Ble litt stressa når han klødde så veldig i øynene og utslettet bredde seg. Blir nok en god stud til jeg prøver det pålegget igjen, tenkte ikke på at tomatpurè er så sterkt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Men skal de egentlig ha fisk før de er over ett år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå