Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hva er symptomene på det? Er det for tidlig å få det når jeg bare er 14 uker på vei? Har mye vondt nederst i ryggen og nedover ene låret. Har hatt det siden uke 7 ca men synst det bare blir verre. Hva bør jeg gjøre?
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei:) Slik har jeg det og... Pluss at jeg har litt vondt/ubehag nederst i magen (under kulen). Er 13+3. Var sikker på at jeg hadde fått en urinveisinfeksjon, men legen så på urinen og den var fin. Fikk sett beibisen på ul og Legen mente det var snakk om strekk i musklene rundt bekkenet, noe som kunne gjøre vondt i rygg, mage og lår. Rådet meg til å være bevisst på hvordan jeg forflyttet meg og hvordan jeg løftet.. Det var visst veldig vanlig å ha vondt her på denne tiden av svangerskapet, og det var de ferreste som utviklet bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Det var godt å høre!Så gøy du fikk se babyen din da! =) Skal på ul om 2 uker og gleder meg som en unge!
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Sjekk ut denne linken: http://lkb.no/bekkenl.htm Her står det masse om bekkenløsning, tips m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå