Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei på dere, jenter. Jeg har et lite problem som jeg bruker mye tid og energi på å bekymre meg over. Kanskje noen her kan roe meg ned??? Jeg er utrolig forkjølet. Var på kontroll hos lege i går, er 18 uker i dag, og han mente som de fleste andre at ingenting kan gjøres. Det er greit, det, men dette kan umulig være bra for fosteret???? Er så tett i nesa at jeg ikke klarer å puste uten nesespray, kan ikke puste med munnen for da hoster jeg meg halvt i hjel. Har "valgt" å bruke otrivin for barn og masse paracet for å holde temp. nede. Men nå synes jeg jeg kjenner så lite liv... Hørte hjertelyd i går, men klarer likevel ikke la være å tenke på om jeg skader babyen? Noen synspunkter, jenter? Tar i mot alt med takk. Klem
McQueen Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er også veldig forkjølet. Hoster så mye at den lille må hoppe og riste inne i magen min... Håper det går bra. De indre organer er jo ferdiglaget nå, den lille skal bare vokse og fete seg opp. Men jeg kjenner veldig lite liv, så det er litt skummelt. Vi kan ikke gjøre noe, så vi må bare satse på at kroppen vår takler sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå