Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Samboeren min liker veldig godt å jobbe. Han sier han tror han kommer til å kjede seg når han skal være hjemme med lillegutt i 5 uker. Hadde det vært opp til han kunne jeg bare fått de ukene, men det går jo ikke. Jeg blir litt lei meg nr han sier sånn. Synes han ikke det er givende og kjekt å være sammen med gutten sin? Føer jobben er det viktigste i livet hans....Det er noe dritt....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Nesten ikke til å tro at han tenker slik. De fem ukene er jo en kjempekort tid han har for å til kjent med sønnen sin, det er jo helt forferdelig å si at han kommer til å kjede seg... Be ham om å skjerpe seg!!
Skogro Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Min samboer er også veldig glad i jobben sin, men vi har funnet en løsning: i stedet for å være hjemme i 6 uker sammenhengende så velger han å jobbe halvt i 12 uker.
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg tror mange menn tenker sånn, i hvert fall når baby er liten. Gutter liker litt mer action, mens vi mammaer er litt mer kosete og dullete. Kanskje det er sånn han tenker? Forsvarer ikke det han sier, altså, for jeg mener også at de heller burde se på det på en litt annen måte. Så små og gode som de er nå blir de jo aldri igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå