Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei hei alle som sliter med å slutte å røyke. Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er, men har endelig klart å slutte. Det tok litt tid, men når jeg var 4 måneder på vei klarte jeg det, har vært røykfri i to uker nå, jippi. Vil bare si at dere kan klare det alle sammen, men det trengs hard jobbing og rett innstilling. Tenkte jeg skulle gi dere noen tips som hjelp meg hvertfall. Jeg sørget for å ha dagen min fullbooket, traff venner, familie, var på jobb eller skolen og sa til meg selv at nå ska du hvertfall ikke røyke før du kommer hjem. Og dette funket faktisk veldig bra, når jeg kom hjem hadde jeg ikke så veldig lyst på røyken heller fordi jeg hadde klart å holde meg så lenge allerede.Jeg stod opp å¨gjorde akkurat det samme neste dag og dagen etter. Etter en ukes tid er det verste suget over, og jeg satt hvertfall igjen å tenkte" oi jeg har jo faktisk ikke tenkt noe særlig på røyken i dag". Jeg prøvde å gjøre ting som var litt utenom rutinene mine og det virket for meg hvertfall. Og det ble drukket veldig mye vann, utrolig at det kan hjelpe egentlig. Det er viktig å ikke tenke at dette er den siste røyken du skal ta, for det trenger det nødvendigvis ikke være, du kan jo alltids begynne å røyke igjen etter svangerskapet og ammingen hvis røykesuget fortsatt er for stort.Og da har du nok bedre samvittighet ovenfor deg selv og babyen din. Stå på alle røykere dere kan klare det, om ikke dere gjør det prøv å utsette røyken så lenge som mulig slik at dere røyker så lite som mulig. At du er deprimert og lei kan ikke være så veldig bra for babyen din heller selv om det gjerne ikke er empirisk bevist. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8008023-til-alle-som-sliter-med-%C3%A5-slutte-%C3%A5-r%C3%B8yke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Kjempe fint innlegg:) Takker for gode råd:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8008023-til-alle-som-sliter-med-%C3%A5-slutte-%C3%A5-r%C3%B8yke/#findComment-8181160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå