Gå til innhold

Symptomene blir svakere!


På vei

Anbefalte innlegg

Er ca 8 uker på vei etter min egen beregning, noe lengre etter menstermin. Problemet er at jeg til nå har hatt veldig ømme bryst, men nå har det avtatt. Leste om MA i går og er ganske så nervøs nå. Er det vanlig at symptomene blir svakere/ borte? Trenger virkelig noen beroligende svar. Fikk ikke time til UL før om fjorten dager. Har ikke hatt noen blødning, og er fortsatt kvalm. Men kvalmen kan vel skyldes at jeg er så nervøs nå. Bør vel også nevna at jeg var på UL for to uker siden, og han mente at hjertet slo. Håper noen kan svare meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vanlig at symptomene kommer og går litt....:) kvalmen kan nok være at du stresser ja...men prøv og slapp av ..dette går nok fint:) jeg har vært dårlig helt fra uke 2...men i dag er jeg i høvelig god form...ikke spydd enda..og de ømme puppene har vært borte noen dager..men i dag er de tilbake....så du går igjennom noe som er helt vanlig:) prøv og slapp av og bruk denne dagen der du er i god form til å lade batteriene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også som deg rundt uke 8 og jeg ble kjempestresset og redd for å miste (igjen) ettersom alle symptomene har forsvunnet helt før de to forrige SA. Men jeg leste heldigvis på ekspertsvar fra jordmor her på bim at det er helt normalt at symptomene kommer og går litt uten at noe er galt. Jeg er nå i 10. uke og har fått de ømme brystene og kvalmen tilbake så jeg er lykkelig uvel! Og jeg tror du kan ta det helt med ro og tenke positivt, selv om jeg vet at det fryktelig vanskelig å slappe av før disse kritiske ukene er omme. Lykke til i alle fall! Klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var beroligende å høre! Er nok litt ekstra nervøs, første gang jeg er gravid, og vi prøvde i nesten fem år før det satt. Håper så veldig at alt skal gå bra, og tenker jo ikke på annet hele dagen =) Håper jeg får ømme pupper igjen, da blir jeg nok litt mer avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...