smula71 Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Vi har nettopp spist lunsj, og jeg tenkte lillemann skulle få en avveksling til leverposteien på skiva. Jeg lette etter annet smørbart i kjøleskapet og fant tuben med makrell i tomat som jeg smurte på i et tynt lag. Nå klør han i øynene og er rød og prikkete rundt øynene og i panna. Skaden er jo allerede skjedd, men er det noe jeg kan gjøre for å lindre? Tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Har dessverre ingen gode tips å komme med... Annet enn å vente en stund før du prøver makrell i tomat igjen... ) Dette går sikkert over av seg selv om ikke så lenge! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2007 Ble litt stressa når han klødde så ille i øynene og utslettet bredde seg. Nå har heldigvis kløen gitt seg og utslette har bleknet litt. Nå har han fått pupp og ligger og sover i senga si. Er nok en stund til jeg prøver det pålegget igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Del Skrevet 30. januar 2007 Tror nok jeg hadde fått litt hetta selv, men du ble no en erfaring rikere da :-) Håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 30. januar 2007 #5 Del Skrevet 30. januar 2007 Det går nok sikkert over Og mm har jo den fantastiske virkningen på all slags "basselusker"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå