-carina- Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 En gang måtte mannen min bli hjemme fordi jeg ikke var i form. Da hadde han akkurat vært hjemme med forkjølelse selv i tre dager. Selvfølgelig smittet han meg... Da jeg sa at jeg ikke var i form til å ta meg av Karsten så protesterte han litt. Jammen, han måtte jo på jobb... Ja, men nå har du vært syk fra jobben din i tre dager, sa jeg, jeg må jo få lov til å være syk fra min jobb i en dag! Joaaa... Så det ble til at han var hjemme. Dagen etter var han skikkelig redusert igjen, så da ble han fortsatt hjemme fra jobb, men jeg måtte ha Karsten... Ja, ja. Det er vel en kvinnes lodd?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Du vet, mannfolk er jo alltid sykere enn oss uansett hvordan man vrir og vender på det :-) Så det var jo bare 'rett og rimelig' ! hehe, synes den reklamen for ...*tenke, tenke* er det rema 1000 da? med han syke mannen som ligger i senga og rooooper og roper på kjerringa og tilslutt kommer mora hans og steller for han er treffende ;-) Jeg har forresten hatt influensa med kroppsverk og kvalme, men det var i helgen så da var mannen hjemme allikevel, men han hadde pent vært nødt å være hjemme i uka dersom jeg hadde blitt syk da. Klarte ikke å løfte Maja, lå i senga hele helga, kun ammet henne og mannen ordnet resten. Da måtte han innrømme at det var litt mer slitsomt å være hjemme enn han trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 30. januar 2007 #3 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ble selvfølgelig syk i jula, da var jeg hjemme hos mamma så hun tok jo gledelig ansvaret for lillegutt Men i dag er faktisk sambo hjemme fordi han har litt "magevondt",, uff da, neida han kastet faktisk opp i går på jobben... Men guuud så sytete altså!! Jeg har faktisk nesten ikke sovet i natt, lillegutt har våknet hver andre time i natt:( Kjempe pussig altså, han som egentlig er så flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2007 #4 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde omgangssyke, så da var det ikke så mye valg fra gubbens side. Ikke så innmari lett å passe baby da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2007 #5 Del Skrevet 30. januar 2007 Har forresten "informert" om at hvis jeg er såpass syk at jeg ikke hadde gått på jobb til vanlig, så er jeg såpass syk at jeg ikke orker å passe Sigurd hele dagen og det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg var syk en gang når jeg var hjemme med hun eldste, da var han hjemme i tre dager med henne. Har vært hjemme en dag med hun minste da jeg ikke var i form. Han tilbydde seg å være lenger hjemme, men jeg sendte han på jobb, har aldri vært noe problem her heldigvis:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå