ett til! Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 er det flere der ute som snart har temin som synes dagene begynner å bli lange?jeg hadde veldg mye å gjøre den første uka av permisjonen,men så ble jeg tyngre,jeg blir trøttere fortere,så jeg er mye hjemme. men det er da ikke såe å gjøre her hjemme! det er begrenset hvor masse man kan rydde/vaske i en leilighet også!(forresten er det steike kjedelig!) hva holder dere andre på med? jeg synes at det eneste jeg gjør er å vente på fødselen som ser ut til å ikke akkurat skje med det første. kanskje jeg bare er en ekstremt rastløs sjel...
Marina K Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 hei du. du er nok ikke den eneste som kjeder deg:) jeg har vært hjemme siden 1desember, og har ikke termin før 13februar. har du pakket bagen? der har du noe og finne på. jeg har ikke fått gjort det enda jeg. vet nemlig ikke hva jeg skal ha med meg. kansje du kan hjelpe meg med det? ellers er det ikke mye man kan gjøre. det er bare å vente til den lille komme:) mvh marina
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 hei. du er absolutt ikke alene.... jeg har vært hjemme siden midten av november og holder på å bli GAL! verste er at jeg har fått en skikkelig kraftig bekkenløsning nå siste uken også, så nå klarer jeg ikke engang gjøre de kjedelige tingene som å vaske huset. så nå sitter jeg her på bim, dag ut og dag inn, for på tv er det jo ikke noe åp se på i det hele tatt..... sukk....
karanja Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Kjenner meg veldig igjen! Har også bekkenløsning og kan ikke engang gjøre de kjedelige tingene. Men jeg bruker tid på å sette inn bilder i album, også tar jeg opp en masse tv-programmer om kveldene som jeg ser på dagtid.... også strikker jeg, og sover om dagen når jeg ikke har gjort det om natta, og det er ganske ofte. Men kjedelig er det, ja!!!
Rosenrød Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Godt å høre at det er flere!! Jeg også holder på å gå på veggen av kjedsomhet. Har vært hjemme siden midten av desember pga bekkenløsning. Har termin om 16 dager og nå begynner dagene å bli fryktelig lange. Gjør jo litt husarbeid, men er begrenset hvor mye man orker med stor mage og bekkenløsning, og det er jo ikke akkurat det morsomste jeg vet heller. Har aldri vært noen TV person, greier liksom ikke å slå ihjel noe tid ved å sitte foran TV. Er greit hvis det er et spesielt program jeg vil se på, men det er det nesten aldri. Er ikke noe spesielt fan av såpeoperaer og andre dramaserier heller. Har pakket sykehusbagen og det tok fem minutter... Tror nok ikke bare det er deg HI som kjeder deg,, nei! Jeg gikk fra å være en aktiv og sprek jente med fulle studier og deltidsjobb + trening til å bare være gravid... Så er nok ikke så rart.
frøy@ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Du (dere) er ikke alene!! :-) Jeg har hatt fri i dag, og kjenner at dagene blir ganske lange når man går hjemme.. Jeg skal ha permisjon fra mandag av (skal skrive oppgave da, er student, men blir nok mye dødtid innimellom) så jeg er litt spent på hvordan det skal bli å gå hjemme.. Jeg er som deg Rosenrød, jeg var aktiv med studier på heltid, deltidsjobb og trening, så ble jeg gravid..og etter hvert ganske mye mindre aktiv.. Vi får starte en skravletråd her inne da hvis vi sliter med å finne på annet å gjøre!? )
Mammamia:) Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Har samme problemet her... Kjeder snart livet av meg! I dag har jeg faktisk vært på kafè, det var deilig å komme seg ut av huset litt! I morgen tenkte jeg å rydde i kleskapet mitt, det ser ikke ut. Ellers så bruker jeg mye tid på å sove. Klarer ikke komme meg opp før rundt 10.30 om dagene. Kommer til å bli en stor overgang når lille jenta vår kommer... hehe... I dag er det 13 dager til termin, så jeg må nok bare smøre meg med enda mer tålmodighet!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 He he jeg har funnet meg et tidsfordriv når det er som kjedeligst........... puslespill..... DEN pensjonist tingen, men tiden flyr. Holder på med ett på 1000 brikker .
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 kanskje jeg skal gå løs på klesskapet mitt.... begynne å finne frem igjen alle klærne jeg ikke kan bruke enda, sortere litt og glede meg til jeg kan skvise meg ned igjen i gamle bukser og topper..... det vil nok ta litt tid ja...hmmm..... tror dere de må vaskes også etter å ha lagt i boden siden juli?
Oi ..! Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Hei! I dag har jeg faktisk kjedet meg litt. Det var nok fordi jeg ikke hadde lagt noen planer. Jeg har seks dager igjen til termin, og så langt har jeg nytt hver eneste dag av permisjonstiden. Jeg har vært til fotpleie, voksingav legger, farging av vipper og bryn, vært hos frisøren, tatt solarium to ganger (sikkert et par år siden sist!), har lest tre bøker, strikket nesten hele dåpskjolen, strikket tre par votter og to par sokker, har gått turer i vintersolen, lunsjet med venninner, sett de fire Harry Potter-filmene, lyttet til CD-er jeg ikke engang visste at jeg hadde, kategorisert og alfabetisert CD-ene m.m. Og ryddet. Og vasket. Og pakket sykehusbagen enda en gang. Og vasket badet og sørget for at vaskerommet er tomt for skitne klær... Men - jeg må ha en plan for hver dag. Ett eller annet som gjør at jeg liksom kan tenke "skal vi se.. i morgen, da skal jeg..." Og så gjør jeg det, så har jeg ikke vært helt unyttig den dagen heller. Vi skal nok klare det, alle sammen! Stå på, bare noen dager igjen nå! Lykke til
Rosenrød Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Jeg tror nok også litt av problemet mitt hvertfall er at jeg blir så tiltaksløs. Jeg er ganske ung så alle vennene mine går jo ut i helgene og fester eller drar på shopping på ukedagene. Med min bekkenløsning er det vanskelig bare å reise seg opp fra stolen... Og samboeren min er så fryktelig aktiv, med studier, jobb to- tre dager i uka og trening. Gleder meg bare til ungen kommer og jeg hvertfall kan bli litt lettere igjen. Moren min sier at jeg skal nyte den siste tida nå, fordi det er mye mer slitsomt å ha en baby enn å gå gravid, men akkurat nå føles det ikke sånn i det hele tatt. Jeg ser for meg selv i sommer når jeg kan løpe slank og sprek etter vogna, og jeg kan ta på meg mine egne sko og sokker uten å bli andpusten! Samboeren min vil gjerne starte å prøve på neste unge rett etter fødselen (!), men jeg kan nesten ikke tenke meg noe mer slitsomt enn å gå gravid. Vil gjerne vente noen år før nestemann kommer. Vi er ganske unge også, så det er absolutt ikke noe hastverk.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 samme her, gidder liksom ingenting heller. nå i disse dager når jeg knapt klarer å røre meg har jeg jo selfølgelig lyst til å gjøre allt mulig i hele verden, men jeg klarer jo ikke noe nå. m å jo ha hjelp til allt liksom. men jeg skal vel ikke klage heller. får heller prøve å finne på noe å ta meg til så ikke dagene blir for lange. kan jo risikere å måtte vente i 4 1/2 uke til ( håper jo for guds skyld ikke det da..) ha en super kveld jenter:)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Hello girls. Kjenner at dagene går utrolig sakte for tida,har bare 10 dager igjen til termin og eg har vore heime siden 13 november fordi jobben ikke kunne tilrettelegge mer for en litt sliten servitør med til vanlig hyper energi. Tok ingen sjanser på å utsette nurket for det stresset som julebordsesongen er og det angrer eg ikke på. Vi kan jo starte vår egen twillight tråd. Alle som vil heng på! Selv er eg 29 år,og dette blir vår første ,termin 10 februar med ei jente som skal hete Britt Elisabeth. Bor på vestlandet men er opprinnelig hardbarka helgelending,eller nordlending som noen gjerne kaller det selv om plassen ligger midt i norge. har inntrykk av at alt som ligger nord for Trondheim er Nord Norge. Det var en liten presentasjon fra meg. Svangerskapet har egentlig gått uten de store plager. Bekkenløsning aner eg ikke hva er og kynner har eg ikke sett snurten av til nå. Eneste plagen har vore vondt under ribbeina på høyre side som bare har blitt verre og verre,men skal vel greie å holde ut litt til. her i vest regner det mye for øyeblikket så eg tror eg holder meg innendørs ,iallefall til mannen kjeme heim fra jobb med bilen.Sitter her og spiser kjeks med sjokolade,nam nam. snakkes da jenter.
Cecilie 75 Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har bare kommet til dag tre i permisjonen (termin 18. febr.), og kjeder meg allerede... men det er fordi det er fullstendig kaos i leiligheten! Håndverkerne er forhåpentligvis ferdig med badet om en uke, og da har vi kanskje også klart å rydde på plass alt inn i det nyoppussede barnerommet/kontoret. Nå står det rot overalt og jeg klarer ikke finne roen. Og ryddingen stopper opp av seg selv når det er noe tungt som må flyttes før man kommer videre... Men jeg ble litt inspirert av innlegget til Oi!.. Kanskje jeg skal bestille meg en frisørtime og litt fotbehandling? Høres deilig ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå