Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 ehh.. lurer på en ting. er det farlig å bruke dildo? er i uke 41 nå, og sambo er ikke jhemme..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 det er vel ikke så stor forskjell på dildo eller samboers utstyr,så jeg ville ha gjettet at det er fritt fram så lenge det er behagelig for deg!
ejiec++ Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 de sier at man kan bruke dildo - uten vibrering fordi vibrasjonene kan være med på å starte fødsel. For din del er det jo ikke så farlig siden du er så langt på vei, så kos deg du :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 jøss... da er det bare å sette i gang du er jo i uke 41, så om det skulle hjelpe til med fødselen blir du vel neppe lei deg
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har lest en plass at det ikke bare er pga at fødselen kan starte,men at vibreringen kan forstyrre hjerterytmen til babyen.. Høres litt merkelig ut, egentlig.Aner ikke om det er sant, jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå